Το έργο που χωρίζεται σε δύο τμήματα, είχε αρχικό προϋπολογισμό της τάξης των 100 εκατ. ευρώ και μειώθηκε περίπου στο 50%, λόγω της προσφερθείσας έκπτωσης.Οι εργασίες συντήρησης θα ολοκληρωθούν τον Απρίλιο του 2020.Παράλληλα η εταιρεία αναλαμβάνει και την κατασκευή των σταθμών διοδίων που απαιτούνται για την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου σε ιδιώτες διαχειριστές.
Τα σημεία-καρμανιόλες
Η Εγνατία οδός χρειάζεται επειγόντως βαριά συντήρηση προκειμένου να καταστεί ασφαλής για τους οδηγούς. Αυτό είναι το συμπέρασμα της πολυσέλιδης έκθεσης του τομέα Λειτουργίας, Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΛΕΣ) του αυτοκινητόδρομου.Τα τμήματα στα οποία θα πρέπει να γίνουν αμέσως παρεμβάσεις όπως αναφέρονται στην έκθεση είναι τα εξής:
1. Ηγουμενίτσα – Λαδοχώρι σε μήκος 7χλμ.
2. Λαδοχώρι – Νεοχώρι, 14,5χλμ.
3. Α/Κ Νεοχωρίου – Ελευθεροχώρι, 10χλμ.
4. Ελευθεροχώρι – κόμβος Σελλών, 17,5χλμ.
5. Α/Κ Σελλών – έξοδος σήραγγας Σ2, 4χλμ.
6. Έξοδος σήραγγας Σ2 – Α/Κ. Δωδώνης, 7χλμ.
7. Κόμβος Δωδώνης – σήραγγα Δωδώνης, 9χλμ.
8. Κ1 Καλοχωρίου – Κ2 Ιωνίας, 5χλμ.
9. Κ2 Ιωνίας – Κ4 Ευκαρπίας, 9χλμ.
10. Κ4 – Α/Κ Λαγκαδά/Σερρών, 7,5χλμ.
11. Α/Κ Λαγκαδά/Σερρών – Ανάληψη, 13χλμ.
12. Α/Κ Κομοτηνής – Α/Κ Μέστης (567-573), 6χλμ.
13. Α/Κ Μέστης – Α/Κ κομοτηνής (592-578), 14χλμ.
14. Α/Κ Αν. Κομοτηνής, κλάδοι 2,3, σε μήκος 6,7χλμ.
15. Α/Κ Αρδανίου – Α/Κ ΒΙΠΕ (627-651), 24χλμ.
16. Α/Κ ΒΙΠΕ – Α/Κ Αρδανίου (626-652), 26χλμ.