ΑρχικήLAUNCH PROJECTΠτηνοτροφικός Συνεταιρισμός «Άρτα»: Φέρνει Ready-To-Eat κωδικούς στην οργανωμένη λιανική

Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός «Άρτα»: Φέρνει Ready-To-Eat κωδικούς στην οργανωμένη λιανική

Έτοιμο ψημένο μπιφτέκι κοτόπουλου φέρνει στην οργανωμένη λιανική ο Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Άρτας, στην προσπάθεια να διευρύνει την παρουσία του στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ. Όπως εξήγησε η διευθύντρια παραγωγής του εργοστασίου, Αναστασία Γρίβα, ο νέος κωδικός αφορά τέσσερα έτοιμα, μαγειρεμένα κρεατοσκευάσματα, από 100% κρέας κοτόπουλου (από ολόκληρο κοτόπουλο) και μπαχαρικά, πλούσιο σε πρωτεΐνη (26% σε κάθε τεμάχιο), που χρειάζεται μόνο ζέσταμα. Είναι συσκευασμένος σε ψηνόμενη και πλήρως ανακυκλώσιμη συσκευασία Halopack, σε συνεργασία με την Kapelis Packaging, με επίσης 100% ανακυκλώσιμο χάρτινο μανίκι. Η συσκευασία είναι εφικτό να μπει και σε φούρνο μικροκυμάτων.

Πρόκειται για τον δεύτερο κωδικό έτοιμου ψημένου μπιφτεκιού από κοτόπουλο που ιστορικά λανσάρει ο συνεταιρισμός. Για την παραγωγή του νέου έτοιμου ψημένου κωδικού, ο συνεταιρισμός προχώρησε σε επένδυση εγκατάστασης νέας γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο στη Γαβριά Άρτης, η οποία χρηματοδοτήθηκε μέσω ιδίων κεφαλαίων. Ο Συνεταιρισμός είναι καθετοποιημένος, με δικά του πτηνοτροφεία, ιδιόκτητη μονάδα παρασκευής ζωοτροφών, εκκολαπτήριο νεοσσών, μονάδα σφαγείου πουλερικών και αντίστοιχου τυποποιητηρίου, καθώς και μονάδα διαχείρισης υποπροϊόντων. Με το βλέμμα στην κυκλική οικονομία, σχεδιάζει νέα μονάδα επεξεργασίας περιττωμάτων πτηνών, προς ενεργειακή αξιοποίηση για τις ανάγκες επεξεργασίας, με τη μορφή βιομάζας.

Οι έτοιμοι μαριναρισμένοι κωδικοί και το food service
Ο Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός «Άρτα» έχει εσχάτως επιχειρήσει άνοιγμα σε τελικά σημεία food service της Αττικής, κυρίως ψητοπωλεία – κοτοπουλάδικα, μέσω του υποκαταστήματος Αθήνας, με τμήμα πωλήσεων και διανομή της ίδιας της εταιρείας. Για την ώρα, η εστίαση διατηρεί 10% στο τζίρο. Ακόμη, διατηρεί υποκατάστημα στη Λάρισα, με δική της οργάνωση και διανομή. Στη Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα, συνεργάζεται με εταιρεία διανομών. Ο Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός «Άρτα» επιχειρεί την περαιτέρω ανάπτυξή του, σε όλα τα κανάλια, όπως εξήγησε στο FOODReporter ο εμπορικός διευθυντής Γιάννης Μοσχογιάννης. Τα μαριναρισμένα σκευάσματα κοτόπουλου της σειράς BBQ (τηγανιά νωπού κοτόπουλου, αποστεωμένο μπαχαρωμένο κοτόπουλο σε μερίδες, μπαχαρωμένο μπούτι κοτόπουλου παϊδάκι, μπαχαρωμένη φτερούγα) προ μηνός τοποθετήθηκαν στα σούπερ μάρκετ Market In, Κρητικός, Bazaar.

«Υπάρχει μεγάλη τάση σε κατ’ όγκο πωλήσεις κοτόπουλου παγκοσμίως, όμως είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές αγορές στην Ελλάδα, επειδή στο μεγαλύτερο ποσοστό του, το κοτόπουλο δυστυχώς ακόμη πωλείται ως ανώνυμο, έως ο καταναλωτής φτάσει στο κρεοπωλείο του σούπερ μάρκετ για να δει μπροστά του το brand», εξήγησε και πρόσθεσε: «Το 2024, η εταιρεία αναπτύχθηκε κατά 12% σε όγκο πωλήσεων και αντίστοιχα, κατά 9% σε αξία, εξαιτίας της υποχώρησης της μέσης τιμής λόγω μεγάλης προσφοράς στην ευρύτερη αγορά».

ΠΗΓΗ

Τελευταία Νέα