fbpx
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου, 2021
Αρχική ΗΠΕΙΡΟΣ Γιατί δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση – Τι λέει η εταιρία για την...

Γιατί δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση – Τι λέει η εταιρία για την Ιόνια Οδό

Η εταιρία Νέα Οδός εξηγεί από την πλευρά της τι έγινε τη Δευτέρα του Πάσχα κατά την επιστροφή εκδρομέων στην Ιόνια Οδό, ενώ παράλληλα στην ανακοίνωσή της τονίζεται ότι στόχος είναι τα πρώτα χιλιόμετρα του οδικού άξονα να παραδοθούν ως το τέλος Μαΐου.

 

Όπως αναφέρει αρχικά:

«Τη Δευτέρα  του Πάσχα, 17 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα, δημιουργήθηκε έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο νεοπαραδοθέν τμήμα της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς. Στόχος μας είναι πάντα η οδική ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε οδηγού.

Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου.

Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους».

Και καταλήγει:

«Υπενθυμίζουμε ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα,  δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης  ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.

Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι οι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία και διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν συνεπώς, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τα τέλη Μαΐου».

Τελευταία Νέα

PlayStation 5: Το απόθεμα θα αυξηθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2021

Το PlayStation 5 της Sony είναι μία δυσεύρετη κονσόλα και σχεδόν αδύνατον κάποιος να την αγοράσει αυτή τη στιγμή, μία κατάσταση που ξεκίνησε από την...

Ολυμπιακός βόλεϊ γυναικών: Ένα ακόμα κρούσμα στις ερυθρόλευκες

Συνεχίζονται τα προβλήματα στο τμήμα βόλεϊ γυναικών του Ολυμπιακού. Όπως ανακοίνωσαν οι «ερυθρόλευκοι» υπήρξε ένα ακόμα επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού, φτάνοντας έτσι στα τρία ενεργά...

Ερώτηση προς τον κ. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την καταβολή οικονομικής ενίσχυσης πορτοκαλιών

Η πανδημία λόγω κορονοϊού έχει πλήξει ουσιωδώς και στο μέγιστο βαθμό τη διάθεση των πορτοκαλιών και ιδιαίτερα κάποιων ποικιλιών όπως Ναβαλίνας και Navel (Μέρλιν). Η...

Κλειστά πολλά σχολικά συγκροτήματα του Δήμου Αρταίων αύριο λόγω διακοπής της υδροδότησης

Μετά από σχετικό Δελτίο Τύπου του Συνδέσμου Ύδρευσης Πεδινών και Ημιορεινών Δήμων Νομού Άρτας, με το οποίο ανακοινώνεται ότι λόγω των απαραίτητων εργασιών αποκατάστασης...