fbpx
Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου, 2021
Αρχική ΗΠΕΙΡΟΣ Γιατί δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση – Τι λέει η εταιρία για την...

Γιατί δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση – Τι λέει η εταιρία για την Ιόνια Οδό

Η εταιρία Νέα Οδός εξηγεί από την πλευρά της τι έγινε τη Δευτέρα του Πάσχα κατά την επιστροφή εκδρομέων στην Ιόνια Οδό, ενώ παράλληλα στην ανακοίνωσή της τονίζεται ότι στόχος είναι τα πρώτα χιλιόμετρα του οδικού άξονα να παραδοθούν ως το τέλος Μαΐου.

 

Όπως αναφέρει αρχικά:

«Τη Δευτέρα  του Πάσχα, 17 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα, δημιουργήθηκε έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο νεοπαραδοθέν τμήμα της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς. Στόχος μας είναι πάντα η οδική ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε οδηγού.

Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου.

Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους».

Και καταλήγει:

«Υπενθυμίζουμε ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα,  δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης  ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.

Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι οι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία και διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν συνεπώς, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τα τέλη Μαΐου».

Τελευταία Νέα

Το κέντρο Κομποτίου του Δήμου Νικολάου Σκουφά, αλλάζει όψη

Η δήμαρχος, κα Ροζίνα Βαβέτση, υπέγραψε ήδη τη σύμβαση με τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας, για την κατασκευή κυκλικού κόμβου δημαρχείου στο Κομπότι και...

Διόδια στο κέντρο της Αθήνας προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών

Το ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για τα αυτοκίνητα που εισέρχονται στο κέντρο της πρωτεύουσας φαίνεται να επεξεργάζεται η κυβέρνηση, όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και...

Με αλλαγές και άνεση διπλασίασε τις νίκες στο πρωτάθλημα η ομάδα βόλεϊ Γυναικών του Ολυμπιακού

Τη δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα σημείωσε η ομάδα βόλεϊ Γυναικών του Ολυμπιακού, η οποία επικράτησε με 3-0 σετ (25-15, 25-20) του Αίαντα Ευόσμου στο...

Ακόμη -107- κιλά ακατέργαστης κάνναβης εντοπίστηκαν από υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσπρωτίας σε περιοχή της Πρέβεζας

Από τη συνεχιζόμενη έρευνα του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας κατασχέθηκε ακόμη μία σημαντική ποσότητα ναρκωτικών. Ειδικότερα, στο πλαίσιο διερεύνησης της ίδιας υπόθεσης,...