Την επέκταση του προγράμματος προστασίας ενός πωλητή στην Ελλάδα, ανακοίνωσε η PayPal, η μεγαλύτερη ψηφιακή πλατφόρμα πληρωμών με παρουσία σε περισσότερες από 200 χώρες.
Πλέον εκτός από τα υλικά αγαθά, το “Πρόγραμμα Προστασίας Πωλητή” καλύπτει και συναλλαγές που αφορούν υπηρεσίες, εισιτήρια (συναυλίες, shows, αθλητικές εκδηλώσεις, κ.α.), καθώς και στον ταξιδιωτικό / τουριστικό κλάδο (ταξίδια, κρατήσεις πτήσεων ή ξενοδοχείων, κ.α.). Όπως και πριν, το πρόγραμμα καλύπτει προβληματικές συναλλαγές όπως όταν ο λογαριασμός από όπου έχει πληρώσει ο αγοραστής αποτελεί θύμα υποκλοπής, ή την περίπτωση ο αγοραστής να ισχυριστεί ότι δεν έχει παραλάβει το προϊόν. Σύμφωνα με την PayPal, το πρόγραμμα καλύπτει του πωλητές για όλο το ποσό των αποδεκτών πωλήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.
Σύμφωνα με έρευνα της Accenture, μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες διασυνοριακών πωλήσεων, εκτός από την ένδυση, είναι τα ταξίδια (εισιτήρια, διαμονή, ξεναγήσεις, κ.α.), η οποία και αντιπροσωπεύει μάλιστα το 25% των συνολικών πωληθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων και των υπηρεσιών. Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει τους Έλληνες εμπόρους να πραγματοποιήσουν πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών με μεγαλύτερη ασφάλεια όχι μόνο εντός Ελλάδας αλλά στο σύνολο των χωρών που δραστηριοποιείται η PayPal.