fbpx
ΑρχικήΤΑΞΙΔΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜεγάλη ζήτηση για κρουαζιέρες στην ΕΕ

Μεγάλη ζήτηση για κρουαζιέρες στην ΕΕ

To μεγάλο comeback

Πάνω από 25 εκατομμύρια τουρίστες αναμένεται να επιλέξουν κρουαζιερόπλοια για τις φετινές τους διακοπές. Ένα εκατομμύριο περισσότεροι σε σχέση με πέρσι. Η κρουαζιέρα κατέχει εκ νέου υψηλές θέσεις στις τουριστικές τάσεις διεθνώς. Ναυτιλιακοί όμιλοι ανά τον κόσμο επενδύουν μαζικά στην αγορά κρουαζιερόπλοιων λόγω αυξημένης ζήτησης. Στη φωτογραφία το διάσημο κρουαζιερόπλοιο AIDA.

Πάνω από 25 εκατομμύρια τουρίστες αναμένεται να επιλέξουν κρουαζιερόπλοια για τις φετινές τους διακοπές. Ένα εκατομμύριο περισσότεροι σε σχέση με πέρσι. Η κρουαζιέρα κατέχει εκ νέου υψηλές θέσεις στις τουριστικές τάσεις διεθνώς. Ναυτιλιακοί όμιλοι ανά τον κόσμο επενδύουν μαζικά στην αγορά κρουαζιερόπλοιων λόγω αυξημένης ζήτησης. Στη φωτογραφία το διάσημο κρουαζιερόπλοιο AIDA.

 

Νέα κρουαζιερόπλοια στον παγκόσμιο στόλο

Μόνο πέρσι ο παγκόσμιος στόλος αυξήθηκε κατά δώδεκα νέα κρουαζιερόπλοια με δυνατότητα φιλοξενίας περισσότερων από 28.000 επιβατών. Γερμανικές ναυτιλιακές επενδύουν δυναμικά στον χώρο. Ένα στα τέσσερα κρουαζιερόπλοια που καταγράφηκαν μέσα στο 2017 είναι γερμανικά.

Μόνο πέρσι ο παγκόσμιος στόλος αυξήθηκε κατά δώδεκα νέα κρουαζιερόπλοια με δυνατότητα φιλοξενίας περισσότερων από 28.000 επιβατών. Γερμανικές ναυτιλιακές επενδύουν δυναμικά στον χώρο. Ένα στα τέσσερα κρουαζιερόπλοια που καταγράφηκαν μέσα στο 2017 είναι γερμανικά.

 

Τρεις ευρωπαϊκοί κολοσσοί στην κορυφή

Από τη νέα άνθηση του κλάδου της κρουαζιέρας επωφελούνται κυρίως τρεις ευρωπαϊκοί όμιλοι ναυπηγείων: η Fincanteri από την Ιταλία, η STX από τη Γαλλία και η Meyer Werft από τη Γερμανία. Στη φωτογραφία το υπό κατασκευή νέο καμάρι της Fincateri που φέρει το όνομα MSC Seaside.

Από τη νέα άνθηση του κλάδου της κρουαζιέρας επωφελούνται κυρίως τρεις ευρωπαϊκοί όμιλοι ναυπηγείων: η Fincanteri από την Ιταλία, η STX από τη Γαλλία και η Meyer Werft από τη Γερμανία. Στη φωτογραφία το υπό κατασκευή νέο καμάρι της Fincateri που φέρει το όνομα MSC Seaside.

 

Υψηλή τεχνογνωσία στην Ευρώπη

Οι ευρωπαϊκές ναυπηγικές εταιρείες έχουν μεγάλη εμπερία στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων. Σε αυτές εργάζεται υψηλά εξειδικευμένο προσωπικό ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούν είναι ό,τι πιο σύγχρονο στην παγκόσμια ναυσιπλοΐα. Ο γερμανικός κολοσσός ΙG Mettal συνεργάζεται στενά με τις γερμανικές εταιρείες του κλάδου προσφέροντάς τους τεχνογνωσία αλλά και εργατικό δυναμικό.

Οι ευρωπαϊκές ναυπηγικές εταιρείες έχουν μεγάλη εμπερία στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων. Σε αυτές εργάζεται υψηλά εξειδικευμένο προσωπικό ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούν είναι ό,τι πιο σύγχρονο στην παγκόσμια ναυσιπλοΐα. Ο γερμανικός κολοσσός ΙG Mettal συνεργάζεται στενά με τις γερμανικές εταιρείες του κλάδου προσφέροντάς τους τεχνογνωσία αλλά και εργατικό δυναμικό.

 

Οι Ασιάτες αποχωρούν σταδιακά

Δύο μεγάλες ναυπηγικές εταιρείες, η μαλαισιανή Genting και η Mitsubishi Heavy είχαν μέχρι πρότινος έντονη παρουσία στις ευρωπαϊκές θάλασσες. Τελευταία όμως εμφανίζουν τάσεις αποχώρησης. Αυτό ευνοεί σαφώς τους ευρωπαίους ανταγωνιστές.

Δύο μεγάλες ναυπηγικές εταιρείες, η μαλαισιανή Genting και η Mitsubishi Heavy είχαν μέχρι πρότινος έντονη παρουσία στις ευρωπαϊκές θάλασσες. Τελευταία όμως εμφανίζουν τάσεις αποχώρησης. Αυτό ευνοεί σαφώς τους ευρωπαίους ανταγωνιστές.

 

Το μεγαλύτερο των μεγαλύτερων

362 μέτρα μήκος, 66 μέτρα πλάτος, 16 καταστρώματα, 5480 επιβάτες και πάνω από 2000 καθίσματα, 20 αίθουσες εστίασης και διασκέδασης, 23 πισίνες, 12.000 φυτά. Το κρουαζιερόπλοιο Ηarmony of the Seas κατασκευάστηκε από τη γαλλική STX και ανήκει ιδιοκτησιακά στην αμερικανική Royal Caribbean Cruises.

362 μέτρα μήκος, 66 μέτρα πλάτος, 16 καταστρώματα, 5480 επιβάτες και πάνω από 2000 καθίσματα, 20 αίθουσες εστίασης και διασκέδασης, 23 πισίνες, 12.000 φυτά. Το κρουαζιερόπλοιο Ηarmony of the Seas κατασκευάστηκε από τη γαλλική STX και ανήκει ιδιοκτησιακά στην αμερικανική Royal Caribbean Cruises.

 

Οι Κινέζοι λατρεύουν τις κρουαζιέρες

Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα πακέτα κρουαζιέρας στην Κίνα. Μέχρι το 2030 αναμένεται οι κρατήσεις για Κινέζων για κρουαζιέρες στην Ευρώπη να ξεπεράσουν τα οκτώ εκατομμύρια. Ήδη κινεζικά ναυπηγεία εξετάζουν σοβαρά να επενδύσουν πιο συνειδητά στον χώρο αυτό. Συνεπώς μελλοντικά ενδέχεται να αλλάξουν οι ισορροπίες στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα πακέτα κρουαζιέρας στην Κίνα. Μέχρι το 2030 αναμένεται οι κρατήσεις για Κινέζων για κρουαζιέρες στην Ευρώπη να ξεπεράσουν τα οκτώ εκατομμύρια. Ήδη κινεζικά ναυπηγεία εξετάζουν σοβαρά να επενδύσουν πιο συνειδητά στον χώρο αυτό. Συνεπώς μελλοντικά ενδέχεται να αλλάξουν οι ισορροπίες στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

- Advertisement -

Τελευταία Νέα