fbpx
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΗλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός

Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός

Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους της Αθήνας. Όπως είχε ανακοινωθεί, χθες Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του οχήματος που έχει φτιαχτεί από την κινέζικη εταιρεία BYD.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο ξεκίνησε το «παρθενικό» του δρομολόγιο στις 10:00 από το Μετρό «Άγιος Ιωάννης» και τερμάτισε στην Άνω Κυψέλη, κάνοντας 26 ενδιάμεσες στάσεις. Το συγκεκριμένο λεωφορείο αναμένεται να κάνει μικρού μήκους δρομολόγια για την ΟΣΥ ΑΕ. Η αυτοκινητοβιομηχανία BYD, ανταποκρίθηκε στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για διάθεση δοκιμαστικής λειτουργίας ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο των Αστικών Συγκοινωνιών, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΟΣΥ ΑΕ.

Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 11Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 12Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 14Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 15Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 17Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 18Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 20Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 21Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 23Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 24

Το συγκεκριμένο demo bus, κινεζικής τεχνολογίας, στις πιλοτικές του διαδρομές δεν μεταφέρει επιβάτες, έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και η χωρητικότητά του σε επιβάτες είναι 24 καθήμενοι, 51 όρθιοι, 1 ΑμεΑ, έχει ράμπα για ΑμεΑ και η μπαταρία του είναι 348 kw. Έχει επίσης 2 Ηλεκτρομοτέρ 2x150kw που αντιστοιχούν σε ισχύ 402 hp και WIFI συνδεσιμότητα για τους επιβάτες. Μεταξύ των καινοτομιών και η ύπαρξη θυρών USB για τη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων των επιβατών.

Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η δοκιμαστική κυκλοφορία δύο ακόμη τύπων ηλεκτρικών λεωφορείων, ενός ευρωπαϊκής τεχνολογίας και ακόμη ενός κινεζικής τεχνολογίας, τα οποία κατά τη δοκιμαστική τους περίοδο θα μεταφέρουν και επιβάτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πιλοτική κυκλοφορία σε μήκος κατάλληλων διαδρομών είναι αναγκαία προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων-φόρτισης.

«Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι πολύ πιο επικερδή από τα υπόλοιπα, καθώς η συντήρηση τους είναι πιο φθηνή και πιο χαμηλή από τη συντήρηση της μηχανής καύσης και επιπλέον το κόστος του ηλεκτρισμού και των επαναφορτίσεων είναι πολύ πιο χαμηλό από το κόστος του πετρελαίου», επισήμανε ο αντιπρόεδρος της BYD Europe, Χαβιέρ Κόντιτζοχ.

Η BYD «εισέβαλε» στην Ευρώπη επενδύοντας εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στην ανέγερση τριών εργοστασίων, πέραν των τριάντα που, ήδη, λειτουργούν στην Ασία και την Αμερική. Μέχρι στιγμής μετρά 50.000 παραδόσεις BYD ηλεκτρικών λεωφορείων σε όλο τον κόσμο. Αιχμή του δόρατος η τεχνογνωσία της στην κατασκευή μπαταριών σιδήρου-φωσφορικού (iron – phosphate), οι οποίες αυξάνουν την ακτίνα λειτουργίας του οχήματος, ενώ οι ίδιες έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.

Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 26Ηλεκτρικό λεωφορείο: Το πρώτο δρομολόγιο είναι γεγονός 27

ΠΗΓΗ

- Advertisement -

Τελευταία Νέα