Η απόφαση ελήφθη μετά από εβδομάδες διαμαρτυριών από χρήστες, οι οποίοι βρέθηκαν στοχευμένοι από διαφημιστικά TikToks στα οποία ενθαρρύνθηκαν να εγκαταστήσουν εφαρμογές δίαιτας, έτσι ώστε να αποκτήσουν «ένα τέλειο σώμα».
Οι χρήστες του TikTok είναι ως επί το πλείστον νεαρά κορίτσια και αγόρια που, είτε τους αρέσει είτε όχι, διατυπώνουν γνώμη για την προσωπική τους εικόνα στην πλατφόρμα του TikTok, σε σχέση με αυτό που βλέπουν από το περιεχόμενο που προβάλλουν άλλοι χρήστες στα κλιπ τους. Σε ένα τέτοιο σενάριο, η δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος στο οποίο όλοι θα μαθαίνουν να αποδέχονται κάθε πτυχή του εαυτού τους δεν είναι εύκολη, για αυτό το λόγο η πλατφόρμα έχει καταλήξει να θεσπίσει νέους κανόνες για την απαγόρευση διαφημίσεων που σχετίζονται με προϊόντα που ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν γρήγορη και ακραία δίαιτα.
Η ανακοίνωση ήρθε αυτές τις ώρες από το site της πλατφόρμας, και αναφέρει τα εξής:
Με τους νέους κανόνες, οι διαφημίσεις που σχετίζονται με εφαρμογές που προωθούν τη νηστεία, τη δίαιτα και τα συμπληρώματα για την απώλεια βάρους θα απαγορευθούν εντελώς, ενώ θα ενισχυθούν οι έλεγχοι σε διαφημίσεις που προωθούν δυνητικά επιβλαβές προτροπές για τη βελτίωση του σώματος. Όχι μόνο αυτό: οι διαφημίσεις που σχετίζονται με διαιτητικά προϊόντα δεν μπορούν να περιέχουν υπερβολικούς ισχυρισμούς, ούτε να προσφέρονται σε ανήλικους χρήστες.