Πρόκειται για μια πολυαναμενόμενη εξέλιξη για την κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία στοχεύει στη μαζική υιοθέτηση των αυτοκινήτων της.Η υψηλή τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, επιδεινούμενη από τα υψηλά επιτόκια, είναι ένας από τους παράγοντες που εμποδίζουν την ευρεία υιοθέτησή τους στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Ο CEO Elon Musk επισκέφθηκε το εργοστάσιο στο Grünheide την περασμένη Παρασκευή και ενημέρωσε το προσωπικό για τα σχέδια κατασκευής του φθηνότερου μοντέλου εκεί, σύμφωνα με την πηγή. Το γερμανικό εργοστάσιο παράγει ήδη το μοντέλο Y, το οποίο είναι το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη.
Η Tesla σχεδιάζει να διπλασιάσει την παραγωγική ικανότητα στο 1 εκατ. οχήματα ετησίως, αλλά δεν έχει προβεί σε νεότερη ενημέρωση για τον τωρινό ρυθμό παραγωγής, με τελευταία ενημέρωση αυτή του Μαρτίου όταν ανέφερε παραγωγή 5.000 οχημάτων την εβδομάδα.
Η επέκταση στη μαζική αγορά είναι κρίσιμη για την επίτευξη του στόχου της Tesla για αύξηση των παραδόσεων σε 20 εκατ. οχήματα μέχρι το 2030. Αντίθετα, ανταγωνιστές όπως η Volkswagen έχουν επικεντρωθεί στη διαφύλαξη του περιθωρίου κέρδους στη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Επιπλέον, η Tesla ανακοίνωσε αύξηση μισθών 4% από το Νοέμβριο και επιπρόσθετη αύξηση 2.500 ευρώ ετησίως για τους εργαζομένους παραγωγής από το 2024, ισοδύναμη με αύξηση 18% σε 1,5 χρόνο. Σύμφωνα με τη γερμανική συνδικαλιστική οργάνωση IG Metall, οι μισθοί στην Tesla είναι περίπου 20% χαμηλότεροι από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.