fbpx
ΑρχικήΗΠΕΙΡΟΣ«ΨωνίΖω, ΚερδίΖω, ΣτηρίΖω στην Άρτα»

«ΨωνίΖω, ΚερδίΖω, ΣτηρίΖω στην Άρτα»

Δημήτρης Χουλιάρας: «Η αγορά της Άρτας έχει μεγάλα πλεονεκτήματα για να βγει μπροστά». 

Δεκαήμερο εκπτώσεων από την Δευτέρα.
Σε δυναμική αναζωογόνηση της τοπικής αγοράς με πρόθεση να αποτελέσει στο εξής πόλο έλξης για ντόπιους και επισκέπτες, προβαίνει ο Εμπορικός Σύλλογος Άρτας, σχεδιάζοντας για το άμεσο αλλά και το απώτερο μέλλον της.
Σε δυναμική αναζωογόνηση της τοπικής αγοράς με πρόθεση να αποτελέσει στο εξής πόλο έλξης για ντόπιους και επισκέπτες, προβαίνει ο Εμπορικός Σύλλογος Άρτας, σχεδιάζοντας για το άμεσο αλλά και το απώτερο μέλλον της.
Το άμεσο αφορά σε μεγάλη καμπάνια που ήδη προετοιμάζεται και θα ξεκινήσει μετά το πρώτο 10ήμερο του Οκτωβρίου με την επωνυμία «ΨωνίΖω, ΚερδίΖω, ΣτηρίΖω στην Άρτα», ενώ το απώτερο αφορά στην ολοκληρωμένη πρόταση που ήδη έχει κατατεθεί με την σχετική μελέτη από τον Εμπορικό Σύλλογο στην Περιφέρεια Ηπείρου για την αναζήτηση χρηματοδότησης ώστε η αγορά της Άρτας να μετατραπεί σε ένα ανοιχτό Εμπορικό Κέντρο, το ονομαζόμενο «Open Mall».
«Ο στόχος από την πλευρά του Εμπορικού Συλλόγου είναι σταθερά η ενίσχυση της τοπικής αγοράς συνολικά και της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας ευρύτερα, οπότε η προσπάθειά μας είναι να κινηθούμε με σχεδιασμούς που θα λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά και όχι με κινήσεις αποσπασματικές που μπορούν να αποκαλεστούν και «φωτοβολίδες».
Η αγορά της Άρτας έχει μεγάλα πλεονεκτήματα για να βγει μπροστά. Πρώτα απ’ όλα αναφέρεται κατά κύριο λόγο στην μικρομεσαία οικογενειακή επιχείρηση, οπότε αποτελεί ένα βασικό κρίκο της τοπικής κοινωνίας κι αυτή. Δεν μιλάμε για απρόσωπες επιχειρήσεις.
Ακριβώς για το λόγο αυτό είναι ποιοτική και δίπλα στον καταναλωτή. Όπου καταναλωτής, σας παρακαλώ να σημειώσετε και τον ίδιο τον επιχειρηματία, διότι οι ρόλοι είναι κοινοί για όλους μας. Όλοι είμαστε καταναλωτές.
Ο έμπορος της μιας επιχείρησης είναι ταυτόχρονα καταναλωτής της άλλης. Τρίτο και βασικότερο, η διάθρωση της Αρτινής αγοράς, που αποτελεί την ιδανικότερη ίσως για την υπαγωγή σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανοιχτού εμπορικού κέντρου», τόνισε ο πρόεδρος, Δημήτρης Χουλιάρας, προσθέτοντας κι ένα επιπλέον πλεονέκτημα που πρόσφατα αποκτήθηκε και είναι η άμεση πρόσβαση μέσω της Ιόνιας οδού απ’ όλες τις γύρω περιοχές.
Εξάλλου, αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες για το ανοιχτό εμπορικό κέντρο, όπως αυτό περιγράφεται πια και στη σχετική πρόταση, φαίνεται πως αν μη τι άλλο, θα μπορούσε (στην τελική του μορφή) να αποτελεί έναν επιπλέον μαγνήτη επισκεψιμότητας της περιοχής.
Ανοιχτό Εμπορικό Κέντρο 
«Έχουμε ήδη καταθέσει την σχετικό φάκελο στον αντιπεριφερειάρχη Άρτας, Βασίλη Ψαθά, με τον οποίο έχουμε άριστη συνεργασία για το συγκεκριμένο σχεδιασμό, προς αναζήτηση προγράμματος υπαγωγής», ανακοίνωσε ο πρόεδρος, από τον οποίο αναζητήσαμε περισσότερα στοιχεία για το τι περιλαμβάνει η μελέτη.
Η περιγραφή αφορά στην ένταξη μιας αρκετά μεγάλης ακτίνας της αγοράς της πόλης, η οποία ούτως η άλλως με το σύμπλεγμα των πεζοδρόμων της ήδη αποτελεί μια από τις πιο συγκεντρωμένες αγορές, εύκολης υπαγωγής σε έναν ενιαίο σχεδιασμό.
Ο σχεδιασμός αυτός αφορά στην ενιαία διαμόρφωση από τις προσόψεις των καταστημάτων, μέχρι τις σηματοδοτήσεις. Στον ίδιο κοινό σχεδιασμό εντάσσονται οι φωτισμοί της διαδρομής, η διακόσμηση, οι ζαρντινιέρες, μέχρι και σημάνσεις, ακόμη και μπάρες.
Επιπροσθέτως στο ενιαίο ανοιχτό εμπορικό κέντρο προβλέπονται χαρτογράφηση όλων των καταστημάτων ακόμη και των αντιστοιχών εστίασης, αλλά και των σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως και οι βασικές υπηρεσίες για τον επισκέπτη καταναλωτή.
Σε διάφορα σημεία εξάλλου θα συναντά εύκολα ο επισκέπτης ψηφιακούς ξεναγούς, που θα διατρέχουν το χάρτη του κέντρου και θα ενημερώνουν τον επισκέπτη για κάθε πληροφορία που θα αναζητά, για τη θέση και τη διαδρομή που θα ακολουθήσει ώστε να βρει ό,τι ψάχνει.
Άλλωστε ειδική εφαρμογή χαρτογράφησης θα λειτούργει και για το κινητό τηλέφωνο όσων εισέρχονται στο ανοιχτό εμπορικό κέντρο, στο οποίο μάλιστα τα καταστήματα θα αναρτούν τις διατιμήσεις τους ακόμη και τις προσφορές τους.
Πολλά από την ηλεκτρονική αυτή εφαρμογή ίσως δεν τα γνωρίζουμε όμως αυτό που γίνεται εύκολα κατανοητό είναι ότι στην εποχή της τεχνολογίας θα μπορεί ένα κατάστημα να σηκώνει άμεσα την απόφασή του για «προσφορά στο τάδε είδος σήμερα από 11 έως 1 το μεσημέρι», κι αυτό αυτόματα να περνά ως πληροφορία στην εφαρμογή application, προς όλους τους χρήστες.
Μέχρι και την αγορά ειδικού mini bus από τον Εμπορικό Σύλλογο προβλέπει που θα διατρέχει την πόλη και το εμπορικό κέντρο.
Πολλές από τις λεπτομέρειές του ακόμη δεν τις γνωρίζουμε, το σίγουρο πάντως είναι ότι φαντάζει και είναι ως σχέδιο πρωτοποριακό και κυρίως για όλη αυτή την παρέμβαση έχει γίνει γνωστό ότι είναι επιλέξιμο και μπορεί να χρηματοδοτηθεί εξολοκλήρου.
«ΨωνίΖω, ΚερδίΖω, ΣτηρίΖω στην Άρτα»
Η δράση που άμεσα θα τεθεί σε εφαρμογή, όπως επισημάνθηκε από τον κ. Χουλιάρα, είναι αυτή που έχει δοκιμαστεί στο πρόσφατο παρελθόν και αγκαλιάστηκε σε τοπικό επίπεδο.
«Πρόκειται για μια μεγάλη καμπάνια που επιδιώκει να καταστήσει σαφές την αλυσίδα που διατρέχει αγορά και κοινωνία. Κι αυτό διότι ήδη ετοιμάζουμε δώρα μεγάλης αξίας που όσοι θα προτιμούν την αγορά της Άρτας θα τύχουν από κλήρωση, η οποία θα γίνει στις 15 Ιανουαρίου», ανακοίνωσε.
Αναλύοντας την ενέργεια ο κ. Χουλιάρας εξήγησε ότι τα καταστήματα που θα συμμετέχουν στη δράση θα φέρουν ειδική αφίσα και θα δίνουν ανάλογα με τις αγορές στους καταναλωτές ειδικά κουπόνια, που θα μπουν στην κλήρωση.
«Τα δώρα που ήδη συγκεντρώνει ο Σύλλογος είναι μεγάλα και χρηστικά και αφορούν τοπικές κατά κύριο λόγο επιχειρήσεις, διότι ο στόχος μας είναι η προβολή που θα γίνεται μέσω της δράσης μας να επιστρέφει τα οφέλη της στην περιοχή» είπε.
Έτσι, από διήμερη αναψυχή με πληρωμένα έξοδα διαμονής που εντάσσεται στα δώρα έως και τις αγορές όλης της χρονιάς σε είδη διατροφής ή σε κρέας κλπ, όλα αφορούν σε τοπικές επιχειρήσεις.
Άλλωστε στην διαφημιστική καμπάνια της δράσης του Συλλόγου «ΨωνίΖω, ΚερδίΖω, ΣτηρίΖω στην Άρτα», θα διαφημίζονται αναλυτικά τα μεγάλα δώρα και οι επιχειρήσεις που τα προσφέρουν. «Μοναδική εξαίρεση σε δώρο που αφορά εκτός της Άρτας είναι εκείνο που μας προσφέρεται από τον Εμπορικό Σύλλογο της Τήνου με τον οποίο όμως έχει γίνει αδελφοποίηση του Συλλόγου μας.
Οπότε εντάσσουμε κι ένα ταξίδι με διαμονή κι όλα τα έξοδα πληρωμένα προσφορά του Εμπορικού Συλλόγου Τήνου στο νησί», διευκρίνισε πρόεδρος του Συλλόγου Άρτας.
Η καμπάνια με στόχο και την ενίσχυση αλλά και τη διαφήμιση της Αρτινής αγοράς περιλαμβάνει διανομή φυλλαδίων και διαφημίσεις στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, αφίσες και μηνύματα σε όλα τα καταστήματα και ετοιμάζεται να μπει σε εφαρμογή από τις 10 Οκτωβρίου.
Με δεκαήμερο εκπτώσεων από Δευτέρα
Εξάλλου θα προηγηθεί από μεθαύριο Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου η εφαρμογή του δεκαημέρου εκπτώσεων που θα ολοκληρωθεί στις 4 Οκτωβρίου. Ο κ. Χουλιάρας εξήγησε ότι πρόκειται για το 3ο θεσμοθετημένο 10ημερο εκπτώσεων μέσα στο χρόνο.
Έτσι παράλληλα με την διοργάνωση της Πανελλήνιας Έκθεσης και της εμποροπανήγυρης η αγορά της πόλης θα βρίσκεται σε εκπτώσεις και επιπροσθέτως στην διάρκεια της θα πραγματοποιηθούν συνολικά πέντε συναυλίες ξεκινώντας από την προσεχή Τετάρτη, έως και το Σάββατο στο κέντρο της Άρτας.
Σύμφωνα με τον κ. Χουλιάρα στο πλαίσιο της συνεργασίας Εμπορικού Συλλόγου με ΑΔΑΕ ΟΤΑ, Επιμελητηρίου και Σύλλογο καταστημάτων Εστίασης, για την διοργάνωση της Πανελλήνιας Έκθεσης η πρόταση του Συλλόγου ήταν οι συναυλίες αυτές χωροταξικά να αναφέρονται σε όλη την αγορά οπότε προγραμματίστηκαν να γίνουν από την Πλατεία Κιλκίς έως και τον Άγιο Γεώργιο, συνολικά πέντε διαφορετικές συναυλίες ξεκινώντας από την Τετάρτη το βράδυ.
Αναφορικά με την Έκθεση, ο κ. Χουλιάρας επισήμανε ότι ήδη άρχισε να συγκεντρώνει πολύ κόσμο και καταγράφεται έτσι η ορθότητα της άποψης που χρόνια πριν κατάθετε ο Σύλλογος για την εν λόγω διοργάνωση. «Φτάσαμε φέτος περίπου στα 2.500 τμ και τελικά φάνηκε ότι η ζήτηση είναι ακόμη μεγαλύτερη και ίσως θα έπρεπε να προβλεφτεί ακόμη μεγαλύτερη έκταση.
Ανάμεσα στους εκθέτες βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό που ξεπερνά ίσως και το 50% είναι Αρτινές επιχειρήσεις, οι οποίες επίσης κατανόησαν τα οφέλη από τη συμμετοχή και εντάσσονται κάθε χρόνο στην Έκθεση.
Στην Έκθεση που αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση των επιχειρήσεων και των προϊόντων εφόσον σε επτά ημέρες σίγουρα τη διατρέχουν πάνω από 60.000 επισκέπτες», είπε, προσθέτοντας ότι: «από φέτος και με την ευκολία πρόσβασης της Ιόνιας οδού, όπως το ενδιαφέρον συμμετοχής καταγράφηκε μεγαλύτερο των προσδοκιών και του προβλεπόμενου εμβαδού, έτσι και οι επισκέπτες ενδέχεται να είναι ακόμη περισσότεροι».
- Advertisement -

Τελευταία Νέα