fbpx
Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022
Αρχική ΥΠΟΔΟΜΕΣ - ΟΧΗΜΑΤΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Παγίδες θανάτου τα αυτοκίνητα πριν το 2002 (Βίντεο)

Παγίδες θανάτου τα αυτοκίνητα πριν το 2002 (Βίντεο)

Στατιστικές έρευνες ατυχημάτων αλλά και μια άμεση σύγκριση μέσω Crash Test δύο ίδιων αυτοκινήτων, με διαφορά 17 ετών στην κατασκευή τους, αποδεικνύουν ότι τα αυτοκίνητα των αρχών της χιλιετίας και πριν από αυτή απειλούν σοβαρά τη ζωή των επιβατών τους σε περίπτωση ατυχήματος.

Ο ανεξάρτητος οργανισμός αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων της Αυστραλίας ANCAP, αντίστοιχος του Euro NCAP, συνέκρινε στοιχεία ατυχημάτων σε όλη την ήπειρο και τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα δραματικά.

Μετά από ανασκόπηση των τροχαίων ατυχημάτων τα τελευταία τρία χρόνια στην Αυστραλία, διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των θανάτων σε οχήματα ηλικίας 15 ετών και άνω ήταν τέσσερις φορές μεγαλύτερος από ό, τι για τους επιβαίνοντες σε οχήματα που κατασκευάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια.

Η έρευνα από τον ANCAP διαπίστωσε ότι η μέση ηλικία των αυτοκινήτων που εμπλέκονται σε θανατηφόρα δυστυχήματα αυξήθηκε σταδιακά από 12,5 έτη το 2014 σε 12,9 το 2015 και 13,1 το 2016. Παράλληλα, η μέση ηλικία των αυστραλιανών επιβατικών αυτοκινήτων παρέμεινε η ίδια, στα 9,8 έτη.

Τα οχήματα ηλικίας πέντε ετών και κάτω αντιπροσωπεύουν το 31% των κυκλοφορούντων επιβατικών οχημάτων, αλλά συμμετείχαν σε μόλις 12% των θανάτων. Αντίθετα, τα παλαιότερα οχήματα, που αντιπροσώπευαν το 20% του στόλου, αντιπροσώπευαν το 36% όλων των θανάτων. Τα χειρότερα οχήματα για μια θανατηφόρα σύγκρουση ήταν αυτά που κατασκευάστηκαν από το 1998 έως το 2002, τα οποία αντιπροσώπευαν το ένα στα τέσσερα θύματα επιβατικών οχημάτων και SUV το 2016. Αντίθετα, τα πολύ παλιά και  κλασικά αυτοκίνητα φαίνεται ότι δεν εμπλέκονται σε θανατηφόρα ατυχήματα σύμφωνα με τον ANCAP, προφανώς διότι κυκλοφορούν ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε χρόνο, με πολύ μικρές ταχύτητες και ιδιαίτερα προσεκτικά.

Αυτό που ο οργανισμός ANCAP θεωρεί απαραίτητο αν θέλουμε να μειωθούν άμεσα τα τροχαία ατυχήματα, είναι κίνητρα για την άμεση αντικατάσταση των παλαιών επιβατικών αυτοκινήτων. Όπως αποδεικνύει και το video, έχουν απόλυτο δίκιο. Φανταστείτε όμως αν ανοίγει αυτή η συζήτηση σε μια χώρα με μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτων τα 9,8 έτη, τι θα έπρεπε να γίνει στην Ελλάδα όπου ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 13,5 χρόνια.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία Νέα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Η Γραμματεία Γυναικών της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Άρτας για έβδομη συνεχή χρονιά, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της βίας κατά των...

Τα νέα έργα που προγραμματίζει για το 2023 ο Δήμος Ιωαννιτών

Με ευρεία πλειοψηφία εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο το πρόγραμμα έργων για το 2023. Το πρόγραμμα εκτός από την παράταξη της Δημοτικής Αρχής υπερψήφισαν...

Η διαρκής ενεργειακή – και όχι μόνο – κρίση της Ευρώπης

Η Ευρώπη ετοιμάζεται για έναν δύσκολο χειμώνα. Φαινομενικά τα πράγματα δείχνουν καλύτερα σε σχέση με ορισμένες αρχικές προβλέψεις. Το φυσικό αέριο παραλαβής στην αρχή...

Έρευνα για τις εκλογές στις Περιφέρειες – Η εικόνα στην Ήπειρο

Σκληρή μάχη θα δοθεί στις περισσότερες περιφέρειες της χώρας .Τα στοιχεία της έρευνας του digital poll της εταιρείας GOOD Affairs που δημοσιεύει ο AIRETOS.GR...