Μετά από την παράδοση του τμήματος μέχρι το Κιάτο, αναμένεται πολύ σύντομα να δοθεί σε κυκλοφορία και το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι το Ξυλόκαστρο, με αποτέλεσμα να μειώνεται η απόσταση Αθήνα-Ξυλόκαστρο στη μία ώρα το πολύ. Σε κυκλοφορία επίσης θα δοθούν και οι Σήραγγες Παναγοπούλας. Όλο αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί το επίπεδο ασφαλείας στην Κορίνθου-Πατρών.
Με την λειτουργία και των νέων τμημάτων τις επόμενες ημέρες από τα 120χλμ θα έχουν δοθεί περίπου 43χλμ. Οι Σήραγγες Παναγοπούλας καλύπτουν μήκος περίπου 5χλμ. Μετά από αυτές τις παραδόσεις, το σύνολο του έργου αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέχρι το τέλος Μαρτίου.
Από εκεί και έπειτα θα υπολείπονται τμήματα στο Καμάρι Κορινθίας, οι Καμάρες Αχαϊας, τα Αραχωβίτικα και τμήμα του Υπέρ-Κόμβου Ρίου. Μετά τον Αύγουστο αναμένεται η πλήρης ολοκλήρωση του Υπέρ-Κόμβου Ρίου που αποτελεί και το δεύτερο μεγαλύτερο τεχνικό έργο της Ολυμπίας Οδού.
Το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο αποτελεί συγκεκριμένα τμήμα 14 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει 4 άνω διαβάσεις, 8 κάτω διαβάσεις, 5 γέφυρες, 3 lane covers και cut and covers και 1 κόμβο.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι σήραγγες της Παναγοπούλας αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με μήκος 4χλμ (στο ρεύμα προς Αθήνα). Περιλαμβάνουν 1 Σήραγγα 3.179 μέτρων ενώ στο τμήμα προς Αθήνα 3 συνεχόμενες Σήραγγες 548μ. + 581μ. + 4.033 μέτρα.