fbpx
ΑρχικήUncategorizedΟ τζίρος των POS στην ελληνική αγορά έχει αυξηθεί κατά 136% την...

Ο τζίρος των POS στην ελληνική αγορά έχει αυξηθεί κατά 136% την τελευταία διετία

Στο 15% έχει ανέλθει η συμμετοχή των συναλλαγών με κάρτες, στο σύνολο των συναλλαγών στην Ελλάδα από 6%, πριν από δυο χρόνια. Αν και το ποσοστό αυτό είναι μικρό σε σχέση με το μέσο ποσοστό χρήσης καρτών στη Δυτική Ευρώπη που ανέρχεται στο 42%, δείχνει πως οι Έλληνες εκπαιδεύονται στη χρήση του πλαστικού χρήματος.

Σύμφωνα με στοιχειά που παρουσιάστηκαν την Τρίτη σε ειδική εκδήλωση από την Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα,ο τζίρος των POS στην ελληνική αγορά έχει αυξηθεί κατά 136% την τελευταία διετία.

Από τις κάρτες που σήμερα είναι ενεργές στην ελληνική αγορά το 81% είναι χρεωστικές και το 19% πιστωτικές. Σύμφωνα με την κ. Παλημέρη, η χρεωστική κάρτα γεφύρωσε την απόσταση μεταξύ μετρητών και καρτών.

Στοιχειά έρευνας που διενήργησε η Mastercard κατέδειξαν πως το 50% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν πλέον λιγότερο τα μετρητά σε σχέση με το παρελθόν και το 48% των ερωτηθέντων εκτιμούν πως στο μέλλον θα χρησιμοποιούν περισσότερο τις χρεωστικές κάρτες στις συναλλαγές τους.

Η κ. Παλημέρη ανέφερε πως μεγάλη πλέον είναι η εξάπλωση των ανέπαφων καρτών στην ελληνική αγορά, καθώς πλέον μόνον η MasterCard διαθέτει 4,3 εκατομμύρια τέτοιες κάρτες στην αγορά και 220.000 POS συμβατά με την τεχνολογία αυτή.

Η υψηλότερη διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών καταγράφεται στα καταστήματα παιχνιδιών και ειδών hobby (63%), στα φαρμακεία (34%), στα βενζινάδικα (25%), στα καταστήματα τροφίμων και super markets (20%), καθώς και στα καταστήματα ειδών ένδυσης (18%).

Η Άσπα Παλημέρη δήλωσε σχετικά: «Η Mastercard αναπτύσσει και παρουσιάζει συνεχώς λύσεις, που δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον, τόσο για καταναλωτές όσο και για εμπόρους, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στη νέα πραγματικότητα των πληρωμών. Όραμά μας για την Ελλάδα, είναι η δημιουργία ενός πλήρους και χωρίς αποκλεισμούς, ψηφιακού περιβάλλοντος πληρωμών. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε με όλους τους συνεργάτες μας, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών πληρωμών».

 

 

 

Πηγή

- Advertisement -

Τελευταία Νέα