Eλεγχόμενη εισροή υδάτων σημειώθηκε στο ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» έπειτα από σύγκρουση με φορτηγό πλοίο που μετέφερε κοντέινερ έξω από το λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα τουλάχιστον δύο άτομα από το πολεμικό πλοίο να τραυματιστούν ελαφρά και να περισυλλεγούν από τη θάλασσα.Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί πως έγινε η σύγκρουση των δύο πλοίων.
Η ανακοίνωση του ΠΝ: «Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ. Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού». Σύμφωνα με πληροφορίες, το «Καλλιστώ» με 27 άτομα πλήρωμα έβγαινε από το ναύσταθμο, όταν το φορτηγό πλοίο έπεσε στην πρύμνη του πολεμικού με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήγμα και εισροή υδάτων. Και στα δύο πλοίο έχουν προκληθεί υλικές ζημιές. Στο σημείο βρίσκονται πλωτά του λιμενικού και παραπλέοντα πλοία. Το εμπορικό έχει «χτυπήσει» στην πρύμνη το πλοίο του Πολεμικού ενώ έβγαινε από εγκαταστάσεις της Cosco.
Η ταυτότητα του Καλυψώ :Το πλοίο αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή. Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40. Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛYΨΩ (Μ – 63). Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).