fbpx
Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023
Αρχική ΥΠΟΔΟΜΕΣ - ΟΧΗΜΑΤΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Οι πιο αξιόπιστες και οι λιγότερο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

Οι πιο αξιόπιστες και οι λιγότερο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

Η J.D. Power and Associates, εταιρεία που ειδικεύεται στις μελέτες αξιοπιστίας όλων των μοντέλων αυτοκινήτων, έβγαλε και φέτος τη λίστα με τα πιο αξιόπιστα και τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα. Στην εν λόγω έρευνα πήραν μέρος 35.186 πρώτοι ιδιοκτήτες οχημάτων στις Η.Π.Α μετά από 3 χρόνια χρήσης του οχήματός τους, από το 2014 μέχρι σήμερα.
Στην πρώτη θέση για ακόμα μία φορά, όπως συμβαίνει τα τελευταία έξι χρόνια, βρέθηκε η Ιαπωνική Lexus, ισοβαθμώντας όμως με την Porsche. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η Toyota, ενώ η Buick είναι στην τέταρτη θέση με την πρώτη πεντάδα να κλείνει η Mercedes. Το FCA group δεν τα πήγε καθόλου καλά, καθώς τέσσερις από τις πέντε μάρκες που ήταν στην λίστα πάτωσαν, με την Jeep να είναι προτελευταία και την Fiat τελευταία στη σχετική λίστα.
Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται η κατάταξη όλων των εταιρειών ανάλογα με το πόσα προβλήματα παρουσιάζονται ανά 100 αυτοκίνητα της μάρκας.

jd-power-Vehicle-Dependability-Study-1-e1487798980234

 

Ανά κατηγορία τώρα τα πιο αξιόπιστα μοντέλα είναι αυτά της Toyota και της lexus μαζί καθώς ήταν στην κορυφή σε 10 από τις 18 κατηγορίες οχημάτων.

Αναλυτικά στους παρακάτω πίνακες τα τρία πιο αξιόπιστα μοντέλα ανά κατηγορία.

jd-power-Vehicle-Dependability-Study-2-e1487799141253

Οι βλάβες με τη μεγαλύτερη συχνότητα που αντιπροσωπεύουν πλέον το 22% των προβλημάτων εντοπίζονται στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως και στο σύστημα πλοήγησης. Επίσης, η συνδεσιμότητα του Bluetooth είναι ένα πρόβλημα που συχνά αναφέρουν οι ιδιοκτήτες.

jd-power-Vehicle-Dependability-Study-3-e1487799069121

Στη λίστα με τις 10 κυριότερες βλάβες βρίσκονται φέτος τα προβλήματα με την μπαταρία καθώς 44% περισσότεροι ιδιοκτήτες σε σχέση με πέρυσι παραπονέθηκαν γι αυτό.

Τα υπόλοιπα προβλήματα εντοπίζονται στον κινητήρα, στο σύστημα μετάδοσης, στον κλιματισμό και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Το 2017 ο μέσος όρος των προβλημάτων αυξήθηκε σε 156 βλάβες ανά εκατό οχήματα από 152 που ήταν το προηγούμενο έτος.

Πάντως, πάνω από το 40% των ιδιοκτητών ανέφερε πως δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με το όχημά του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία Νέα

Δασικοί χάρτες: Τι προβλέπει ο σχεδιασμός

Αγκάθι για την ολική κύρωση των δασικών χαρτών αποτελεί ο μεγάλος αριθμός αντιρρήσεων που έχουν υποβληθεί. Και αυτή τη στιγμή είναι κοινό μυστικό πως...

Πλειστηριασμοί: Τα ακίνητα που βγαίνουν ηλεκτρονικά στο σφυρί

Η ΑΑΔΕ πατάει το «γκάζι» των e-πλειστηριασμών - Πρέσινγκ στους οφειλέτες να ρυθμίσουν τα χρέη τους προς το Δημόσιο   Ανεβάζει ταχύτητα ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός εντείνοντας...

20 αστυνομικοί διευθυντές προήχθησαν σε ταξίαρχους

Μετά την κρίση των ταξίαρχων ολοκληρώθηκαν και οι κρίσεις των αστυνομικών διευθυντών της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ανώτατο Συμβούλιο του Σώματος, υπό την προεδρία...

Ο αρχιραβίνος της Ρωσίας στον Πούτιν: «Θα κάνουμε τα πάντα για ειρηνικές λύσεις»

Ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν συναντήθηκε την Πέμπτη με τον Αρχιραβίνο της Ρωσίας Μπερέλ Λαζάρ και τον Αλεξάντερ Μπαράντα, πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εβραϊκών Κοινοτήτων...