fbpx
ΑρχικήΥΠΟΔΟΜΕΣ - ΟΧΗΜΑΤΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΗ Ολυμπία Οδός απολύτως ασφαλής αυτοκινητόδρομος – Άριστα και απέναντι στον «Ζορμπά»

Η Ολυμπία Οδός απολύτως ασφαλής αυτοκινητόδρομος – Άριστα και απέναντι στον «Ζορμπά»

Η Ολυμπία Οδός, από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της έχει θέσει ως στόχο την ασφάλεια των οδηγών 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο. Με αυτή τη δέσμευση λειτούργησε και κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επέλασης του κυκλώνα Ζορμπά που δημιούργησε πολλά προβλήματα σε όσα σημεία της χώρας… επισκέφθηκε.

Παρά τα έντονα καιρικά φαινόμενα (θυελλώδεις ανέμους, βροχοπτώσεις, πλημμυρικά φαινόμενα) η κυκλοφορία σε όλο το μήκος της Ολυμπίας Οδού διεξήχθη χωρίς σοβαρά προβλήματα. Και σε όποια σημεία δημιουργήθηκε πρόσκαιρο πρόβλημα η αποκατάσταση ήταν σχεδόν άμεση.

Σε αυτό συνέβαλλε η άρτια οργάνωση των υπηρεσιών της Εταιρείας που τέθηκαν σε επιφυλακή. Αυτές είναι:

Περίπολα & Ομάδες Επέμβασης

Οι άνθρωποι των περιπόλων ασφαλείας παρακολουθούν το οδικό δίκτυο και επεμβαίνουν όταν αυτό απαιτείται, σε συνεργασία με την Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας

Δύο σύγχρονα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας με τεχνολογία αιχμής λειτουργούν σε 24ωρη βάση στη Νέα Πέραμο Αττικής και στο Ρίο. Το εξειδικευμένο προσωπικό διαχειρίζεται κλήσεις έκτακτης ανάγκης, συλλέγει, αναλύει και διαβιβάζει πληροφορίες ώστε να συντονίζει ενέργειες αντιμετώπισης τόσο με τα μέσα της εταιρίας όσο και με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Τεχνικές Βάσεις

Τέσσερις τεχνικές βάσεις λειτουργούν κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου (Νέα Πέραμος, Κιάτο, Ακράτα, Ευρεία Παράκαμψη Πατρών)

Σε όλα αυτά πρέπει να συνυπολογιστεί και η καθημερινή συντήρηση που γίνεται στους τομείς:

  • οδική Υποδομή
  • καθαρισμός
  • σήμανση
  • περίφραξη
  • στηθαία
  • οδόστρωμα
  • σήραγγες
  • αποχέτευση & αποστράγγιση
  • Ηλεκτρομηχανικό εξοπλισμό
  • συστήματος διοδίων
  • συστήματος Διαχείρισης Αυτοκινητοδρόμου (ΜΜS)
  • σηράγγων
  • ανοιχτών τμημάτων του δρόμου

Όλα τα παραπάνω που αποδεικνύουν ότι βασικό μέλημα της Ολυμπίας Οδού είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και η διαρκής βελτίωση της εξυπηρέτησης των οδηγών έχουν συμβάλλει καθοριστικά στην ελαχιστοποίηση των τροχαίων ατυχημάτων αλλά κυρίως στην ελαχιστοποίηση του συνολικού αριθμού των θανατηφόρων ατυχημάτων, σε σύγκριση με το 2008, πρώτο έτος της Παραχώρησης.

Η Ολυμπία Οδός είναι ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα, μήκους 201,5 χλμ. Είναι από τα δυσκολότερα έργα που κατασκευάστηκαν στη χώρα γιατί είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος που ένα μεγάλο τμήμα του, η Κορίνθου – Πατρών, κατασκευαζόταν ενώ ταυτόχρονα ήταν σε λειτουργία.

Το τμήμα της Ολυμπίας Οδού από την Κόρινθο – Πάτρα κατασκευάστηκε σε ένα ιδιαίτερα ασταθές γεωλογικό περιβάλλον. Ο νέος αυτοκινητόδρομος «αγκαλιάζει» τη βόρεια ακτογραμμή της Πελοποννήσου, καθιστώντας το έργο μια «βιβλιοθήκη» έργων αντιστήριξης, αφού χρησιμοποιούνται όλες οι γνωστές μέθοδοι και οι συνδυασμοί τους. Μόνο σ’ αυτό το τμήμα χρειάστηκαν περίπου 400 αντιστηρίξεις.

Τα 350 μεγάλα τεχνικά έργα (σήραγγες, γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις) πέρα από το ότι αποτελούν θεαματικές κατασκευές, συμβάλλουν στην ασφαλή και ταχεία μεταφορά.

Ο αυτοκινητόδρομος διαθέτει συνολικά 29 Ανισόπεδους Κόμβους, που συνδέουν του υπόλοιπο οδικό δίκτυο, «ασφαλίζοντας» την κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο. Πρόκειται για το πιο πυκνό δίκτυο κόμβων, αφού κατά μέσο όρο αντιστοιχεί ένας κόμβος σε κάθε 7 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου.

Στα τμήματα Ελευσίνα- Κόρινθος και Περιμετρική Πατρών, από την πρώτη μέρα έναρξης του έργου παραχώρησης, έχουν συντελεστεί σημαντικές κατασκευαστικές παρεμβάσεις παράλληλα με την κατασκευή της Κορίνθου- Πατρών και οι εργασίες αναβάθμισης είναι διαρκείς.

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), αναδεικνύοντας το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης και επιβραβεύοντας τόσο τους ανθρώπους που δουλεύουν στις θέσεις της «πρώτης γραμμής», όπως τα περίπολα, τα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας, το τηλεφωνικό κέντρο και τα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, όσο και όλους εκείνους που υποστηρίζουν τη συντήρηση και λειτουργία της υποδομής από άλλες θέσεις.

Ο θεσμός που έχει καθιερώσει το ΕΙΕΠ είναι μια εξαιρετική ευκαιρία επιβράβευσης των εργαζομένων, αλλά και των ίδιων των οδηγών και ιδιαίτερα των συνδρομητών του OΛΥΜΠΙΑ PASS για τη σταθερή εμπιστοσύνη τους.

Στο πλαίσιο αυτό, από 1 έως 6 Οκτωβρίου στην Ολυμπία Οδό γιορτάζουμε μαζί την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δράσεις για όλους:

Διοργάνωση διαγωνισμού με δώρο για τους συνδρομητές του O-pass

Διοργάνωση κλήρωσης για όσους εγγραφούν για να αποκτήσουν O-pass μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018. Η απόκτηση του O-pass είναι απλή. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί απλά να κάνει online εγγραφή στο www.olympiaodos.gr στο banner O-pass, να καλέσει στο 22960 95555 ή να επισκεφθεί ένα από τα τέσσερα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών της Ολυμπίας Οδού. Για την αίτηση είναι απαραίτητα τα προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία του οχήματος ή των οχημάτων τα οποία αφορά.

Με την εγγραφή για απόκτηση του O-pass μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018 μπαίνετε σε κλήρωση και 40 νέοι συνδρομητές ΙΧ ή μοτοσυκλέτας θα κερδίσετε το κόστος των διοδίων για δύο ή τρία ταξίδια αντίστοιχα στην Πάτρα (με επιστροφή).

Προσφορά στην κοινωνία

Προσφορά εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σχολεία της Κορινθίας και της Αχαΐας. Επισκέψεις σχολείων στα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου.

Επίσης, φέτος η Ολυμπία Οδός εγκαινιάζει το πρόγραμμα «ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΙ, ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ» με δράσεις για τους εργαζόμενους σε μια έμπρακτη ένδειξη της ανταπόδοσης της προσπάθειας που καταβάλλουν καθημερινά. Στόχος του προγράμματος είναι οι εργαζόμενοι να διασκεδάσουν, να μοιραστούν εμπειρίες και να ενισχύσουν τους δεσμούς μεταξύ τους.

Τι είναι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Πρόκειται για έναν εορτασμό που έχει καθιερωθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής εδώ και 20 χρόνια, ενώ πλέον έχει διαδοθεί και υλοποιείται σε πάνω από 60 χώρες. Κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, πλήθος δράσεων λαμβάνουν χώρα ταυτόχρονα, σε κάθε συμμετέχοντα οργανισμό/εταιρεία ξεχωριστά, προκειμένου να αναδειχθεί η κουλτούρα της εξυπηρέτησης πελατών ως κινητήριος δύναμη για την επιτυχία των οργανισμών.

 

Πηγή

- Advertisement -

Τελευταία Νέα