Η τιμή της βενζίνης στην Ευρώπη είναι χαμηλότερη ακόμα και από αυτή του 2008 αποτελώντας έναν ακόμα λόγο για την επιστροφή των βενζινοκίνητων μοντέλων στην κορυφή των πωλήσεων
Οι ταξινομήσεις των καινούργιων diesel αυτοκινήτων περιορίστηκαν στο 32% το 2018, έναντι του 39% την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Αυτό είναι άλλη μια ένδειξη της πτωτικής πορείας που σημειώνει τον τελευταίο καιρό η τιμή της βενζίνης. Η τιμή του καυσίμου του οποίου η παραγωγή ξεπερνά τη ζήτηση κατά 1 εκατομμύριο βαρέλια ημερησίως (τα στοιχεία προέρχονται από τον ειδικό αναλυτή Steve Sawyer και το International Energy Agency).
Εκτός της διαρκώς εξελισσόμενης τεχνολογίας στους κινητήρες βενζίνης, σε αντίθεση με τη σχετικά «στάσιμη» τεχνολογία των diesel μηχανικών συνόλων, η τιμή του καυσίμου θεωρείται ένας από τους πρωταρχικούς παράγοντες που κρίνουν μια επιλογή. Το υψηλό κόστος της βενζίνης που μέχρι πρότινος μπορεί να ήταν ένας ακόμα αποτρεπτικός παράγοντας για την επιλογή αυτοκινήτου με βενζινοκινητήρα, είναι πλέον παρελθόν. Οι επιλογές με το downsizing των κινητήρων βενζίνης είναι πολλές και τεχνολογικά εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μια και μπορούν να σημειώνουν καταναλώσεις ιδιαίτερα χαμηλές- αντίστοιχες με αυτές των diesel κινητήρων.