Έρευνα του πανεπιστημίου του Liverpool, ανακοίνωσε πως οι διαφημίσεις προϊόντων junk food, κάνουν τα παιδιά να θέλουν να φάνε περισσότερο από το κανονικό.
Για την έρευνά τους οι επιστήμονες, ανέλυσαν 22 διαφορετικές έρευνες που μελετούσαν την επίδραση των τηλεοπτικών ή διαδικτυακών διαφημίσεων junk food σε παιδιά και ενήλικες. Μέτρησαν λοιπόν πόσο πολύ έφαγαν αφού παρακολούθησαν τις διαφημίσεις αυτές, οι συμμετέχοντες. Και το αποτέλεσμα, ήρθε απλά να επιβεβαιώσει κάτι που υποψιαζόμαστε καιρό. Παρόλο που η κατανάλωση φαγητού δεν αυξήθηκε στους ενήλικες μετά την παρακολούθηση διαφημίσεων, δεν έγινε το ίδιο και με τα παιδιά.
Η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, αποκάλυψε πως τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα σε αυτές τις διαφημίσεις-ειδικά στις χώρες της δύσης όπου και αφθονούν-καθώς επηρεάζονται άμεσα και ωθούνται σε υπερβολική κατανάλωση τροφής και άρα παχυσαρκία και προβλήματα υγείας.
Οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα κινδύνου και αναφέρουν πως θα πρέπει να μπει «φρένο» σε αυτές τις διαφημίσεις και επικαλούνται μια ακόμη μεγάλη έρευνα του πανεπιστημίου Yale που επίσης αναφέρει πόσο επηρεάζονται τα παιδιά αλλά και οι ενήλικες στην κατανάλωση junk food αφού έχουν παρακολουθήσει αντίστοιχες διαφημίσεις.