ΑρχικήΤΑΞΙΔΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ«Greece 365 Day Destination»: Στο σποτ του ΕΟΤ το «Όσκαρ» καλύτερης τουριστικής...

«Greece 365 Day Destination»: Στο σποτ του ΕΟΤ το «Όσκαρ» καλύτερης τουριστικής ταινίας

Το πολυβραβευμένο σποτ «Greece: 365-Day Destination» του ΕΟΤ αναδείχθηκε ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες, ως η καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018. Κατέλαβε την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες, με σχεδόν διπλάσιες ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα και κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο People’s Choice Award- World’ s Best Tourism Film 2018 της CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals).

Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ο δημιουργός του σποτ Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας και η επικεφαλής υπηρεσίας του ΕΟΤ Αυστρίας Ελένη Μελιτά, σε ειδική τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη. H CIFFT διοργανώνει 18 φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλον τον κόσμο, στοχεύοντας στην προώθηση της αριστείας ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες που παράγονται για την προώθηση ενός προορισμού ή ενός τουριστικού προϊόντος. Στο εντυπωσιακό βίντεο με τα υπέροχα χρώματα, φιλοξενούνται μεταξύ άλλων, εικόνες από μαγευτικές ελληνικές παραλίες, απομονωμένα ξωκκλήσια, αρχαιολογικούς τόπους, ορεινές ομορφιές, αλλά και καθημερινότητα με χαμόγελα και συντροφιές που διαφημίζουν την ελληνική φιλοξενία σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

Πηγή

- Advertisement -

Τελευταία Νέα