fbpx
Κυριακή, 18 Απριλίου, 2021
Αρχική ΗΠΕΙΡΟΣ Γιατί δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση – Τι λέει η εταιρία για την...

Γιατί δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση – Τι λέει η εταιρία για την Ιόνια Οδό

Η εταιρία Νέα Οδός εξηγεί από την πλευρά της τι έγινε τη Δευτέρα του Πάσχα κατά την επιστροφή εκδρομέων στην Ιόνια Οδό, ενώ παράλληλα στην ανακοίνωσή της τονίζεται ότι στόχος είναι τα πρώτα χιλιόμετρα του οδικού άξονα να παραδοθούν ως το τέλος Μαΐου.

 

Όπως αναφέρει αρχικά:

«Τη Δευτέρα  του Πάσχα, 17 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα, δημιουργήθηκε έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο νεοπαραδοθέν τμήμα της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς. Στόχος μας είναι πάντα η οδική ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε οδηγού.

Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου.

Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους».

Και καταλήγει:

«Υπενθυμίζουμε ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα,  δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης  ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.

Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι οι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία και διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν συνεπώς, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τα τέλη Μαΐου».

Τελευταία Νέα

Άρτα: Εξαρθρώθηκε συμμορία που δραστηριοποιούνταν σε κλοπή περιπτέρων

Η εμπεριστατωμένη έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Άρτας, σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Καλαμάτας και το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας, οδήγησε στην εξάρθρωση...

Self test : Τι προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον ιδιωτικό τομέα

Ο «οδικός χάρτης» για τα υποχρεωτικά self-tests εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 19 Απριλίου, περιγράφεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Εργασίας και...

Άρτα: 10χρονο παιδί ακρωτηριάστηκε στο πόδι κατά την διάρκεια αγροτικών εργασιών σε χωράφι

Σοκ προκαλεί ο βαρύς τραυματισμός ενός 10χρονου παιδιού σε χωριό της Άρτας. Το παιδάκι τραυματίστηκε κατά την διάρκεια αγροτικών εργασιών που εκτελούσε συγγενικό του πρόσωπο...

Αρνητική η Επιτροπή στη χαλάρωση των μέτρων στο λιανεμπόριο – «Όχι» στο άνοιγμα των Mall

Δεν δίνουν το πράσινο φως οι ειδικοί ώστε να χαλαρώσουν ακόμη περισσότερο τα μέτρα στο λιανεμπόριο από τη Δευτέρα. Συγκεκριμένα οι ειδικοί φαίνονται προβληματισμένοι με...