Η έρευνα που έγινε από οικονομολόγους του Πανεπιστημίου του Σικάγο και δημοσιεύτηκε στο Business Insider, δείχνει πως το να έχει κάποιος ένα iPhone είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα σημάδια πλούτου.
Η έρευνα που έγινε για το Εθνικό Γραφείο Οικονομικών Ερευνών στις Η.Π.Α στοχεύει στην καταγραφή των δημογραφικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών βασισμένα στις αγοραστικές τους συνήθειες. Το αποτέλεσμα από την έρευνα αυτή δείχνει ότι η κατοχή ενός iPhone ή ακόμη και iPad, αποτελεί ένα σημάδι πλούτου για τους καταναλωτές.
Οι οικονομολόγοι του Πανεπιστημίου του Σικάγο, Marianne Bertrand και Emir Kamenica τονίζουν πως η ανάλυσή τους, βασισμένη σε 6.394 συμμετέχοντες, γίνεται πάνω στις διαφοροποιήσεις των κοινωνικών ομάδων ανάλογα με το εισόδημα, την εκπαίδευση, το φύλο, τη φυλή και την πολιτική ιδελογία των καταναλωτών. Οι διαφορές μεταξύ των ομάδων βασίζονται κατανάλωση του οπτικοακουστικού υλικού στο διαδίκτυο, την αγοραστική συμπεριφορά, το χρόνο που ξοδεύει ο κάθε καταναλωτής καθώς και τις κοινωνικές συμπεριφορές του.
Τα αποτελέσματα της έρευνας όλων των τελευταίων ετών, δείχνουν πως το προϊόν το οποίο διαχρονικά δείχνει ότι κάποιος ανήκει στην κατηγορία αυτών που έχουν υψηλές αποδοχές, είναι το iPhone, όσον αφορά το έτος 2016. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το να έχει κάποιος ένα iPhone τους έδωσε 69.1% πιθανότητες να μαντέψουν σωστά πως ο συγκεκριμένος κάτοχος έχει υψηλές χρηματικές απολαβές.
Επίσης, αναφορά έγινε και για τα iPad όπου η κατοχή του tablet της Apple έδωσε 66.9% πιθανότητες στη σωστή πρόβλεψη ότι ο κάτοχός του ανήκει στα υψηλά εισοδήματα, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για τους κατόχους Android smartphones είναι στο 59.5%.