ΑρχικήΗΠΕΙΡΟΣΑνανέωση και έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ από την Π.Ε Άρτας

Ανανέωση και έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ από την Π.Ε Άρτας

Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Άρτας σύμφωνα με την διευκρινιστική εγκύκλιο με αριθμ. πρωτ. Δ24β/ΓΠοικ.48112/1116/17-10-2017(ΑΔΑ:7Α9Σ465Θ1Ω-ΩΤΓ) του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης ανακοινώνει ότι την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου  2017 ξεκινά η ανανέωση αλλά και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2017 , η οποία θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου 2017.

Η ανανέωση και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται από την Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Άρτας και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Δήμων.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι:

1.α) Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής όπου θα  αναγράφεται το παθολογο- ανατομικό

Ποσοστό αναπηρίας ( 67%) και η διάρκεια  ισχύος.

β) Βεβαίωση  εγγραφής  στο μητρώο  επιδοματούχων  του Δήμου για  όσους  λαμβάνουν επίδομα Πρόνοιας  ή στο  μητρώο της  Π. Ε. Άρτας για  όσους λαμβάνουν διατροφικό επίδομα .

    γ) Απόφαση  Διοικητικού Διευθυντή Ασφαλιστικού Φορέα στην οποία θα πιστοποιείται παθολογο-ανατομική βλάβη 67% και η διάρκεια ισχύος της.

2. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων  του δελτίου  αστυνομικής ταυτότητας.

3. Υπεύθυνη δήλωση  του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς Δ/νσης του τόπου διαμονής.( επισυνάπτεται)

  4. Δυο πρόσφατες φωτογραφίες. (σε έκδοση νέας κάρτας). Τυφλοί  και Β.Ν.Κ.  που δικαιούνται   δελτίο συνοδού  υποβάλλουν τρείς (3) φωτογραφίες.  (σε έκδοση  νέας κάρτας)                                                                     

  5. Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας  Δ.Ο.Υ. φορολογικού έτους 2016.

6. Ασφαλιστικό Βιβλιάριο Υγείας (Προσκομίζεται με την παραλαβή  της κάρτας

- Advertisement -

Τελευταία Νέα