Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΣΟ ΤΟΥ ALZHEIMER ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 4 ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Άπειρες οι καμπάνιες και τα διαφημιστικά σποτ ευαισθητοποίησης για τη νόσο του Αλτσχάιμερ μέσα στα χρόνια. Ωστόσο, στη Γερμανία, οι διαφημιστές πλαισίωσαν ολόσωστα το μήνυμα που ήθελαν να στείλουν μέσω νέας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη νόσο που επιτίθεται στη μνήμη και ταλαιπωρεί εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.
«Κομμάτι – κομμάτι, το Alzheimer κλέβει τη μνήμη. Βοήθησε στο να κερδηθεί αυτή η μάχη», είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας που υπογράφει το γερμανικό παράρτημα της BBDO, κάτω από απεικονίσεις προσώπων με κομμάτια παζλ που σταδιακά χάνουν τη μορφή και το σχήμα τους.
Στόχος των διαφημιστών ήταν να «επικοινωνήσουν» με ελάχιστα λόγια τον τρόπο που το Alzheimer τυραννάει τους ασθενείς, αρχικά κάνοντας τους να ξεχνούν τα πρόσωπα και τα ονόματα των οικείων τους, μετά τον βαθμό συγγένειας ή τη σχέση τους και στο τέλος τον ίδιο τους τον εαυτό.
Βάσει των διεθνών στατιστικών, κάθε 68 δευτερόλεπτα διαγιγνώσκεται και μια νέα περίπτωση νόσου Alzheimer παγκοσμίως. Στην Ευρώπη υπάρχουν περισσότεροι από 10 εκ. ανοϊκών ασθενών, ενώ στην Ελλάδα εκτιμάται ότι αγγίζουν τις 200.000. Εκτιμάται ότι μόνο στη χώρα μας και έως το 2050 οι ασθενείς που βασανίζονται από Alzheimer θα έχουν ξεπεράσει τις 350.000.