Λεπτομέρειες απομένουν για την απόδοση τμημάτων στην Ιόνια Οδό, που όμως δεν φαίνεται να αργούν.Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, η παράδοση τμημάτων είναι εφικτή με την ταυτόχρονη λειτουργία των σταθμών διοδίων των περιοχών.Τα προβλήματα έχουν συρρικνωθεί σε πολύ συγκεκριμένες περιοχές και είναι τα παρακάτω:
– Η απαλλοτρίωση των 500 μέτρων στην…
περιοχή της Ρίζας πριν την Σήραγγα Κλόκοβας (με κατεύθυνση προς Γιάννενα) που όμως αυτές τις μέρες ξεκίνησε να δουλεύεται. Το κρίσιμο δεν είναι πλέον η ίδια η απαλλοτρίωση όσο ο χρόνος που απαιτείται για να αποδοθεί αυτό το τμήμα στην κυκλοφορία, οπότε είναι ανοιχτό το σενάριο να λειτουργήσει όλο το τμήμα από Αντίρριο μέχρι την Κλόκοβα (μέχρι την Γαβρολίμνη) με μικρή καθυστέρηση.
-Η απαλλοτρίωση στο Κρίκελο που επίσης οδεύει προς λύξη
-Η απαλλοτρίωση στο Αβγό (Στρατόπεδο Παπαγεωργίου)
Αναφορικά με την πρόοδο της Σήραγγας Κλόκοβας, αυτή προχωρά με ταχείς ρυθμούς και 6 μήνες μετά τη διάνοιξη της έχει ολοκληρωθεί η επένδυση της και ξεκινούν άμεσα τα Η/Μ (ηλεκτρομηχανολογικά) και η οδοστρωσία. Η Σήραγγα θεωρείται ότι θα είναι πλήρως ολοκληρωμένη τον ερχόμενο Μάρτιο.Για την καθυστέρηση στην απόδοση τμημάτων στην κυκλοφορία φαίνεται ότι θα τελειώσει σύντομα και όπως όλα δείχνουν πάμε για την απόδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Γαβρολίμνη-Αμφιλοχία συνολικού μήκους 100χλμ, δηλαδή του μισού αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού.Σε κάθε περίπτωση φτάνουμε πολύ κοντά στον Μάρτιο και όπως όλα δείχνουν η Ιόνια Οδός θα δοθεί ως “λειτουργική” ξεπερνώντας το όριο του 90% που έχει τεθεί από τις αρχές. Συνολικά υπολογίζεται ότι μάξιμουμ θα υπάρχουν 3 μικρά τμήματα για την περίοδο Μαρτίου-Αυγούστου 2017.
Τα διόδια που θα λειτουργήσουν είναι της Κλόκοβας (τον Μάρτιο), του Αγγελόκαστρου, του Μενιδίου (τον Αύγουστο μάλλον) και του Τυρόβου (τον Μάρτιο).