Πρόστιμο ρεκόρ 4,6 εκατομμυρίων λιρών επέβαλαν οι βρετανικές αρχές στη Vodafone.
Αιτία οι «σοβαρές και συνεχείς παραβιάσεις των κανόνων προστασίας των καταναλωτών» από την πλευρά της Vodafone, που δεν ενημέρωνε εγκαίρως τους πελάτες της όταν ξεπερνούσαν το όριο τηλεφωνημάτων, ούτε όταν μεταφέρονταν σε πρόγραμμα με νέες χρεώσεις.
Αποτέλεσμα ήταν να ζημιωθούν πάνω από 10.000 πελάτες της του προγράμματος pay-as-you-go με 150.000 στερλίνες.
Επίσης, σε δεύτερη έρευνα, διαπιστώθηκε ότι η Vodafone δεν ανταποκρίνεται επαρκώς στα παράπονα των πελατών της.
«Όλοι οι πελάτες πρέπει να έχουν δίκαιη αντιμετώπιση. Δε θα διστάσουμε να ερευνήσουμε και να επιβάλλουμε πρόστιμα σε όσους παραβιάζουν τους κανόνες» δήλωσε η εκπρόσωπος της βρετανικής αρχής τηλεπικοινωνιών, Λίντσεϊ Φούσελ, που συμπλήρωσε «Οι αποτυχίες της Vodafone ήταν σοβαρές και απαράδεκτες.»
Ofcom has issued Vodafone with a record £4.6 million fine for failing its customers: http://ofcom.in/2dGd7WN