Προς τον… επίλογο οδεύουν τα έργα της Ιόνιας Οδού… Τα δύο τμήματα που απομένουν προκειμένου να ολοκληρωθεί πλήρως ο κάθετος δυτικός άξονας, βρίσκονται μια ανάσα από το τέλος.
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα… Οι ρυθμοί σε όλα τα εργοτάξια είναι εντατικοί, με αποτέλεσμα να έχει κερδηθεί ο χρόνος και στο βόρειο τμήμα, αυτό από το Αβγό μέχρι τον κόμβο της Εγνατίας, όπου ήταν το τελευταίο στο οποίο άνοιξαν μέτωπα.
Ήδη μεγάλα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου έχουν «μαυρίσει», ασφαλτοστρώνονται δηλαδή, ενώ παράλληλα προχωρούν οι εργασίες στις δύο γέφυρες καθώς και στο παράλληλο δίκτυο, αυτό που δημιουργεί προσβάσεις στους οικισμούς.
Το βόρειο άκρο της Ιόνιας, αναμένεται να είναι αυτό που θα δοθεί τελευταίο στην κυκλοφορία.
Εκτιμάται ότι θα είναι πλήρως έτοιμο στις αρχές Αυγούστου, οπότε θα προστεθεί στον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο.
Νωρίτερα θα πάρουν οριστικά τέλος οι περιβόητες στροφές του Μενιδίου… 27 χιλιόμετρα νέου αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο της Άρτας μέχρι την Αμφιλοχία θα αντικαταστήσουν ένα από τα δυσκολότερα και πιο επικίνδυνα σημεία της υφιστάμενης εθνικής οδού.
Το συγκεκριμένο τμήμα καθυστέρησε λόγω των σοβαρών γεωτεχνικών προβλημάτων στο Κρίκελο… Τέσσερα χιλιόμετρα ουσιαστικά, που κράτησαν δεσμευμένα και τα υπόλοιπα. Όμως οι εργασίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο και εκτιμάται ότι μέχρι τις αρχές Ιουλίου θα έχουν περατωθεί.
Σε λιγότερο από δύο μήνες λοιπόν αναμένεται το σύνολο του οδικού άξονα να βρίσκεται στην κυκλοφορία και μαζί να αλλάζει οριστικά τον χάρτη των μετακινήσεων στην περιοχή από όπου διέρχεται αλλά και στις όμορες…