Η κυβερνητική φιέστα με τις κορδέλες στους νέους οδικούς άξονες και τις πανηγυρικές δηλώσεις, έλαβε γρήγορα τέλος, καθώς οι αδυναμίες στα ημιτελή έργα αναδείχθηκαν περίτρανα κατά την πασχαλινή έξοδο.
Η λειτουργικότητα δεν ήταν τελικά τόσο αποτελεσματική και θα χρειαστεί υπομονή τουλάχιστον για δύο με τρεις μήνες, ώστε η Ιόνια Οδός τουλάχιστον να ολοκληρωθεί.
Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες. Οι εργασίες αυτές δεν προέκυψαν κατόπιν εορτής. Ήταν σε γνώση του υπουργείου Υποδομών.
Είναι κοινό μυστικό ότι από την κυβέρνηση ασκήθηκαν ασφυκτικές πιέσεις ώστε να αποδοθούν στην κυκλοφορία τμήματα των νέων οδικών αξόνων.. Και ενδιάμεσα τμήματα μπορεί να είναι ολοκληρωμένα, χωρίς όμως και τα υπόλοιπα, δύσκολα μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα, όπως ακριβώς συνέβη στην Κλόκοβα.
Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Ιόνια Οδός θα «καρφώνεται» πάνω στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αυτό το κομμάτι των πρώτων 10 χιλιομέτρων δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυκλοφορία. Έτσι, σήμερα οι οδηγοί διανύουν την απόσταση αυτή μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού.
Ο σχεδιασμός προβλέπει τα 10 χιλιόμετρα από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας να δοθούν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου.
Στο τέλος Ιουνίου αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία τα 27 χιλιόμετρα από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι (Αρτα) και τα 14 χιλιόμετρα από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.
Τότε και μόνο τότε η Ιόνια Οδός θα έχει ολοκληρωθεί και θα αποτελεί έναν από τους πλέον σύγχρονους κι ασφαλείς αυτοκινητόδρομους της χώρας.