“Όλοι για έναν κι ένας για όλους”. Το γνωστό σύνθημα που συχνά χρησιμοποιούσαν οι Τρεις Σωματοφύλακες, ενώνοντας τα σπαθιά τους και τις δυνάμεις τους, είναι ίσως η καλύτερη φράση για να περιγράψει κανείς το GReek Connexxxion. Μόνο που, σε αυτή την περίπτωση, στόχος είναι ένας και μοναδικός: το ελληνικό κρασί και η προώθησή του στη γερμανική αγορά.
Τρεις έμποροι χονδρικής, που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούνται στον τομέα του εμπορίου ελληνικών προϊόντων στη Γερμανία, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές του ελληνικού κρασιού στην τεράστια αυτή αγορά.
Οι τρεις… σωματοφύλακες του ελληνικού κρασιού, που είναι αποφασισμένοι να κάνουν ακόμη πιο γνωστό το μοναδικό αυτό ελληνικό προϊόν στη Γερμανία, είναι -κατά αλφαβητική σειρά – οι Νικόλαος Κάλλης και το Dyogourmet από το Μόναχο, ο Κοσμάς Νικολάου και το Gold Tree από το Ντίσελντορφ και ο Βασίλης Χριστοδουλάτος και το Ariston Fine Food από την Φρανκφούρτη.
Όλοι τους άνθρωποι της αγοράς, διαπίστωσαν μεν τη μεγάλη ζήτηση που έχει το ελληνικό κρασί στη Γερμανία, αλλά συνειδητοποίησαν γρήγορα ότι… οι πολλοί είναι καλύτερα από έναν. “Η ισχύς εν τη ενώσει” σκέφτηκαν και κάπως έτσι, το περασμένο καλοκαίρι, δημιουργήθηκε το GReek Connexxxion.
Σχέδιο και όραμα
Οι Έλληνες παραγωγοί κρασιών, που θέλουν να συστήσουν στη γερμανική αγορά το κρασί που παράγουν, θα ενθουσιαστούν με το GReek Connexxxion.
Αλλά και καταστήματα λιανικής, είτε Ελλήνων είτε και Γερμανών, που αναζητούν εγγυημένα, καλά ελληνικά κρασιά για να βάλουν στο ράφι του μαγαζιού τους, θα διαπιστώσουν ότι το GReek Connexxxion είναι εδώ για να κάνει τα δύσκολα, εξαιρετικά απλά.
Και φυσικά, πιο κερδισμένος από όλους θα είναι ο καταναλωτής, που είναι βέβαιο ότι θα βρίσκει πλέον το ελληνικό κρασί σε σημεία πώλησης πολύ πιο εύκολα και μάλιστα σε κάθε κρατίδιο της Γερμανίας, σύμφωνα με το σχεδιασμό των μελών του GReek Connexxxion.
Τα πρώτα βήματα
Κι αν νομίζετε ότι το GReek Connexxxion είναι απλά ένας συνεταιρισμός που μένει μόνο στη θεωρία, πολύ σύντομα – ή μάλλον εξαιρετικά πολύ σύντομα – θα διαπιστώσετε ότι κάνετε λάθος.
Ήδη, κάτι πρωτοποριακό σχεδιάζεται και υλοποιείται σε λιγότερο από δέκα μέρες στο Μόναχο. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο wine show, που στοχεύει και στην ελληνόφωνη αλλά και στη γερμανόφωνη αγορά, στο οποίο θα συμμετάσχουν συνολικά 14 Έλληνες παραγωγοί κρασιών.
Το wine show που θα φιλοξενηθεί στις 17 και 18 Νοεμβρίου στο Μόναχο, θα διαρκέσει δύο μέρες, προκειμένου στη συνέχεια να… ταξιδέψει στη Φρανκφούρτη (19 και 20 Νοεμβρίου) και από εκεί στο Ντίσελντορφ (21 και 22 Νοεμβρίου) και τέλος στο Αμβούργο (στις 23 και 24 Νοεμβρίου).
Η πρωτοτυπία σε αυτό το wine show κρύβεται στο γεγονός ότι οι παραγωγοί ελληνικών κρασιών που θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους, δεν θα περιοριστούν μόνο στην “ξερή” παρουσίαση, όπως γίνεται συνήθως στα καθιερωμένα wine shows. Σε αυτό το event, η παρουσίαση θα συνδυάζεται με άμεση πώληση.
Με άλλα λόγια, οι Έλληνες επιχειρηματίες που θα συμμετάσχουν θα μπορούν να κάνουν πωλήσεις επί τόπου και οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις παραγγελίες τους εκεί, απευθείας από τον παραγωγό!
Το 2017, ακόμη περισσότερες προωθητικές ενέργειες των ιδρυτών του GReek Connexxxion θα κάνουν το ελληνικό κρασί αναγνωρίσιμο προϊόν στην αγορά. Στόχος των ιδρυτών, να υπάρχει τουλάχιστον ένα σημείο πώλησης σε κάθε κρατίδιο της Γερμανίας, όπου θα γίνεται ακόμη και αποκλειστική διάθεση καλών ελληνικών κρασιών.
Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις των τριών ιδρυτών του GReek Connexxxion;
Ο Νίκος Κάλλης ( Dyo Gourmet – που εδώ και τουλάχιστον δέκα χρόνια δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο των ελληνικών κρασιών, αλλά έχει και εκλεκτούς πελάτες στη Γερμανία), ο γνωστός sommelier Κοσμάς Νικολάου ( Gold Tree – 23ετη πανερωπαϊκή εμπειρία για λογαριασμό της εταιρείας Νικολάου σε θέματα εμποριού του κρασιού και ελληνικών προϊόντων και απ’ο το 2016 με την Gold Tree. Έφτασε τα τελευταία δέκα χρόνια να είναι κριτής του Berlinner wine trophy και φέτος για πρώτη φορά και στο περίφημο Asian wine trophy) και ο Βασίλης Χριστοδουλάτος (Ariston Fine Food – 15ετή πανευρωπαϊκή εμπειρία για λογαριασμό πολυεθνικών εταιρειών, σε θέματα εμπορίου τροφήμων και ποτών, και απο το 2009 με την Ariston Fine Food), υψώνουν ένα ποτήρι με ερυθρό Μούχταρο, αυτή τη μοναδική ελληνική ποικιλία που δίνει εξαιρετικό κρασί και χαμογελούν αινιγματικά.