fbpx
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Αρχική ΥΠΟΔΟΜΕΣ - ΟΧΗΜΑΤΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Παγίδες θανάτου τα αυτοκίνητα πριν το 2002 (Βίντεο)

Παγίδες θανάτου τα αυτοκίνητα πριν το 2002 (Βίντεο)

Στατιστικές έρευνες ατυχημάτων αλλά και μια άμεση σύγκριση μέσω Crash Test δύο ίδιων αυτοκινήτων, με διαφορά 17 ετών στην κατασκευή τους, αποδεικνύουν ότι τα αυτοκίνητα των αρχών της χιλιετίας και πριν από αυτή απειλούν σοβαρά τη ζωή των επιβατών τους σε περίπτωση ατυχήματος.

Ο ανεξάρτητος οργανισμός αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων της Αυστραλίας ANCAP, αντίστοιχος του Euro NCAP, συνέκρινε στοιχεία ατυχημάτων σε όλη την ήπειρο και τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα δραματικά.

Μετά από ανασκόπηση των τροχαίων ατυχημάτων τα τελευταία τρία χρόνια στην Αυστραλία, διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των θανάτων σε οχήματα ηλικίας 15 ετών και άνω ήταν τέσσερις φορές μεγαλύτερος από ό, τι για τους επιβαίνοντες σε οχήματα που κατασκευάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια.

Η έρευνα από τον ANCAP διαπίστωσε ότι η μέση ηλικία των αυτοκινήτων που εμπλέκονται σε θανατηφόρα δυστυχήματα αυξήθηκε σταδιακά από 12,5 έτη το 2014 σε 12,9 το 2015 και 13,1 το 2016. Παράλληλα, η μέση ηλικία των αυστραλιανών επιβατικών αυτοκινήτων παρέμεινε η ίδια, στα 9,8 έτη.

Τα οχήματα ηλικίας πέντε ετών και κάτω αντιπροσωπεύουν το 31% των κυκλοφορούντων επιβατικών οχημάτων, αλλά συμμετείχαν σε μόλις 12% των θανάτων. Αντίθετα, τα παλαιότερα οχήματα, που αντιπροσώπευαν το 20% του στόλου, αντιπροσώπευαν το 36% όλων των θανάτων. Τα χειρότερα οχήματα για μια θανατηφόρα σύγκρουση ήταν αυτά που κατασκευάστηκαν από το 1998 έως το 2002, τα οποία αντιπροσώπευαν το ένα στα τέσσερα θύματα επιβατικών οχημάτων και SUV το 2016. Αντίθετα, τα πολύ παλιά και  κλασικά αυτοκίνητα φαίνεται ότι δεν εμπλέκονται σε θανατηφόρα ατυχήματα σύμφωνα με τον ANCAP, προφανώς διότι κυκλοφορούν ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε χρόνο, με πολύ μικρές ταχύτητες και ιδιαίτερα προσεκτικά.

Αυτό που ο οργανισμός ANCAP θεωρεί απαραίτητο αν θέλουμε να μειωθούν άμεσα τα τροχαία ατυχήματα, είναι κίνητρα για την άμεση αντικατάσταση των παλαιών επιβατικών αυτοκινήτων. Όπως αποδεικνύει και το video, έχουν απόλυτο δίκιο. Φανταστείτε όμως αν ανοίγει αυτή η συζήτηση σε μια χώρα με μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτων τα 9,8 έτη, τι θα έπρεπε να γίνει στην Ελλάδα όπου ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 13,5 χρόνια.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία Νέα

Ξανάνοιξε το ιστορικό Green Park στο Πεδίο του Άρεως

Το ιστορικό Green Park στο Πεδίο του Άρεως άνοιξε φέτος ξανά τις πόρτες του, και υπόσχεται δροσερές μέρες και νύχτες κάτω από τα αστέρια....

Αιτήσεις για ετήσια επιχορήγηση Αθλητικών Συλλόγων από τον Δήμο Πάργας

Ο Δήμος Πάργας καλεί τους Αθλητικούς Συλλόγους που έχουν την έδρα τους εντός του Δήμου, να υποβάλουν αίτηση επιχορήγησης , μέχρι τις 31 Αυγούστου 2022....

Δημοπράτηση αποκατάστασης Ιμαρέτ από την Περιφέρεια Ηπείρου

Κατά τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου στις 27/6, εγκρίθηκε η δημοπράτηση του έργου αποκατάστασης του οθωμανικού τεμένους Ιμαρέτ Άρτας και του περιβάλλοντος χώρου. Το...

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΘΩΜΑΣ ΝΙΚΟΥ

Για 4η συνεχόμενη φορά η Αθλητική Ένωση Αστυνομικών Ελλάδας κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης καθώς νίκησε την Γερμανία στον τελικό του 9ου Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος...