fbpx
Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου, 2021
Αρχική ΥΠΟΔΟΜΕΣ - ΟΧΗΜΑΤΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Παγίδες θανάτου τα αυτοκίνητα πριν το 2002 (Βίντεο)

Παγίδες θανάτου τα αυτοκίνητα πριν το 2002 (Βίντεο)

Στατιστικές έρευνες ατυχημάτων αλλά και μια άμεση σύγκριση μέσω Crash Test δύο ίδιων αυτοκινήτων, με διαφορά 17 ετών στην κατασκευή τους, αποδεικνύουν ότι τα αυτοκίνητα των αρχών της χιλιετίας και πριν από αυτή απειλούν σοβαρά τη ζωή των επιβατών τους σε περίπτωση ατυχήματος.

Ο ανεξάρτητος οργανισμός αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων της Αυστραλίας ANCAP, αντίστοιχος του Euro NCAP, συνέκρινε στοιχεία ατυχημάτων σε όλη την ήπειρο και τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα δραματικά.

Μετά από ανασκόπηση των τροχαίων ατυχημάτων τα τελευταία τρία χρόνια στην Αυστραλία, διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των θανάτων σε οχήματα ηλικίας 15 ετών και άνω ήταν τέσσερις φορές μεγαλύτερος από ό, τι για τους επιβαίνοντες σε οχήματα που κατασκευάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια.

Η έρευνα από τον ANCAP διαπίστωσε ότι η μέση ηλικία των αυτοκινήτων που εμπλέκονται σε θανατηφόρα δυστυχήματα αυξήθηκε σταδιακά από 12,5 έτη το 2014 σε 12,9 το 2015 και 13,1 το 2016. Παράλληλα, η μέση ηλικία των αυστραλιανών επιβατικών αυτοκινήτων παρέμεινε η ίδια, στα 9,8 έτη.

Τα οχήματα ηλικίας πέντε ετών και κάτω αντιπροσωπεύουν το 31% των κυκλοφορούντων επιβατικών οχημάτων, αλλά συμμετείχαν σε μόλις 12% των θανάτων. Αντίθετα, τα παλαιότερα οχήματα, που αντιπροσώπευαν το 20% του στόλου, αντιπροσώπευαν το 36% όλων των θανάτων. Τα χειρότερα οχήματα για μια θανατηφόρα σύγκρουση ήταν αυτά που κατασκευάστηκαν από το 1998 έως το 2002, τα οποία αντιπροσώπευαν το ένα στα τέσσερα θύματα επιβατικών οχημάτων και SUV το 2016. Αντίθετα, τα πολύ παλιά και  κλασικά αυτοκίνητα φαίνεται ότι δεν εμπλέκονται σε θανατηφόρα ατυχήματα σύμφωνα με τον ANCAP, προφανώς διότι κυκλοφορούν ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε χρόνο, με πολύ μικρές ταχύτητες και ιδιαίτερα προσεκτικά.

Αυτό που ο οργανισμός ANCAP θεωρεί απαραίτητο αν θέλουμε να μειωθούν άμεσα τα τροχαία ατυχήματα, είναι κίνητρα για την άμεση αντικατάσταση των παλαιών επιβατικών αυτοκινήτων. Όπως αποδεικνύει και το video, έχουν απόλυτο δίκιο. Φανταστείτε όμως αν ανοίγει αυτή η συζήτηση σε μια χώρα με μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτων τα 9,8 έτη, τι θα έπρεπε να γίνει στην Ελλάδα όπου ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 13,5 χρόνια.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή

Τελευταία Νέα

Κύπελλο Ελλάδας: Τα ζευγάρια των προημιτελικών

Ο Ολυμπιακός και ο Ιωνικός είναι οι δύο τελευταίες (χρονικά) ομάδες που εξασφάλισαν το εισιτήριο για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. Είναι κι αυτές που αποτελούν ένα από...

Εμβόλιο – Ενισχυτική δόση με «αυτοαναπαραγόμενο mRNA» υπόσχεται προστασία από πολλά στελέχη

Νέα τεχνολογία εμβολίων mRNA δοκιμάζεται για πρώτη φορά στον άνθρωπο με την προοπτική να αντιμετωπίσει το Δέλτα και άλλα στελέχη του κοροναϊού ταυτόχρονα. Το πειραματικό...

Όλγα Γεροβασίλη : Η Ελλάδα «πρωταθλήτρια» στην ακρίβεια εξαιτίας κυβερνητικών επιλογών

Οι αναθεωρημένες προβλέψεις για την ανάπτυξη και τις επενδύσεις προκαλούν αισιοδοξία αναφορικά με τις προοπτικές της οικονομίας. Γιατί επιμένετε να χαρακτηρίζετε αποτυχημένο το οικονομικό μοντέλο της...

Συνελήφθησαν άμεσα από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ιωαννίνων (3) ημεδαποί που κατηγορούνται για κλοπή μεγάλου χρηματικού ποσού

Η μεθοδική έρευνα και οι συντονισμένες ενέργειες της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ιωαννίνων οδήγησαν στην άμεση σύλληψη χθες (20-09-2021) τριών ατόμων που κατηγορούνται για κλοπή μεγάλου...