fbpx
Παρασκευή, 25 Ιουνίου, 2021
Αρχική ΔΙΕΘΝΗ Γερμανία: 8 πράγματα που δε ξέρετε για τους Αυτοκινητόδρομους

Γερμανία: 8 πράγματα που δε ξέρετε για τους Αυτοκινητόδρομους

Οι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία είναι κάτι που ζηλεύουν πολλές χώρες και είναι συνδεδεμένοι με ένα πράγμα, την ταχύτητα. Υπάρχουν όμως 8 πράγματα σχετικά με αυτούς, τα οποία δε γνωρίζετε.

1. Οι Γερμανοί αγαπούν την ταχύτητα. Η Γερμανία είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που δεν έχει όρια ταχύτητας σε πολλά τμήματα του αυτοκινητόδρομου της. Κάποτε υπήρχαν εθνικά όρια τα οποία καταργήθηκαν το 1952. Ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου μεταξύ Κολωνίας και Βόννης, το 1932 είχε όριο ταχύτητας 120 km/h, 8 km/ ώρα πιο γρήγορα απ’ ότι είναι το τρέχον όριο στους αυτοκινητόδρομους της Βρετανίας. Το ρεκόρ ταχύτητας στο Γερμανικό αυτοκινητόδρομο καταγράφηκε το 1938, όταν ο οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου, Rudolf Caracciola έφτασε τα 268,9 μίλια/ώρα με μια Mercedes W125.

2. Οι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία επεκτείνονται με τρομερή ταχύτητα. Το 1913 κάλυπτε μόνο 20 χιλιόμετρα γερμανικού εδάφους. Όμως η ανάπτυξη ήταν ραγδαία. Το 1929 δημιουργήθηκε μονής λωρίδας αυτοκινητόδρομος μεταξύ Ντίσελντορφ και Οπλάντεν. Αργότερα, ο Αδόλφος Χίτλερ επένδυσε μαζικά χρήματα και το 1939 έφτασε σε μήκος 2.995 χιλιόμετρα. Το 1990 έγινε μία μεγάλη επέκταση, φτάνοντας τα 8.800 χιλιόμετρα με τους ανατολικούς και τους δυτικούς δρόμους να ενώνονται. Σήμερα, πρόκειται για ένα δίκτυο 12.950 χιλιομέτρων, το οποίο είναι περισσότερο από το 1/4 της περιφέρειας της Γης.

3. Σε ορισμένα τμήματα του αυτοκινητόδρομου μπορεί να προσγειωθεί ακόμη και αεροπλάνο! Κάποια τμήματα του δρόμου εξυπηρετούσαν τη Γερμανία στο Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο ως βοηθητικά airstrips, επομένως είναι αρκετά “ισχυροί” ‘ώστε να μπορούν ν’ αντέξουν την προσγείωση αεροσκαφών. Σε γενικές γραμμές, οi αυτοκινητόδρομος έχoυν φτιαχτεί με το διπλάσιο του πάχους εθνικών οδών σε άλλες χώρες με σκοπό ν’ αντέχουν το βάρος αυτοκινήτων που οδηγούν με αρκετά υψηλή ταχύτητα.

4. Το όριο ταχύτητας απλά συνιστάται. Μπορεί πολλά τμήματα του αυτοκινητόδρομου στη Γερμανία να μην έχουν όριο ταχύτητας, στην πραγματικότητα όμως υπάρχει τελική  συνιστώμενη ταχύτητα η οποία είναι 130 km/ ώρα. Προσοχή: εάν οδηγείτε με ταχύτητα υψηλότερη του συνιστώμενου ορίου μπορείτε να θεωρηθείτε υπεύθυνος για κάποια σύγκρουση ακόμη και αν δεν ευθύνεστε εσείς. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα με την ασφαλιστική σας εταιρία. Κοντά σε πόλεις, διασταυρώσεις ή σε περιοχές που βρίσκονται υπό κατασκευή, θα βρείτε πινακίδες που ζητούν να κατευθύνεστε με ταχύτητα μεταξύ 90 και 120 km / h.

5. Έχουν γίνει καραμπόλες με πολύ μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων.  Ο Αυτοκινητόδρομος έχει μερίδιο ευθύνης στις συγκρούσεις, κυρίως το 2009 όπου έγινε καραμπόλα με 259 αυτοκίνητα, κοντά στο Ανόβερο. Δεκάδες άνθρωποι είχαν τραυματιστεί ενώ, όλως περιέργως, δε σκοτώθηκε κανένας.

6. Οι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία είναι ασφαλέστεροι σε σύγκριση με αυτόν των ΗΠΑ. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά είναι πολύ πιο ασφαλής από αυτούς που έχουν όριο ταχύτητας. Στην Αμερική η επιτρεπόμενη ταχύτητα φτάνει τα 70 μίλια την ώρα με ποσοστό θανάτου 4.5% ανά δισεκατομμύριο διανυθέντων χιλιομέτρων, ποσοστό το οποίο στη Γερμανία είναι 2,7. Παράλληλα, στη Γερμανία μόνο το 10% των θανατηφόρων ατυχημάτων συμβαίνει στον αυτοκινητόδρομο – η πλειοψηφία αυτόν γίνεται σε επαρχιακούς δρόμους και στα κέντρα των πόλεων.

7. Η Γερμανία επενδύει πολλά χρήματα στους αυτοκινητόδρομους. Πολύ πιθανό είναι η ασφάλεια που υπάρχει κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο να “ξεκινά” και από τα σωστά δομημένα μαθήματα οδήγησης. Οι υποψήφιοι οδηγοί μαθαίνουν να οδηγούν και στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμη, η καλή συντήρηση του οδικού δικτύου τον καθιστά πιο ασφαλή. Η Γερμανία δαπανά το απίστευτο ποσό των € 825.000 ανά μίλι του δρόμου ετησίως – που είναι διπλάσιο από αυτό που επενδύουν οι ΗΠΑ σε αυτοκινητόδρομους της.

8. Θέλεις να τρέξεις; Πήγαινε από το Αμβούργο στο Βερολίνο. Το μεγαλύτερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου το οποίο δεν έχει κανέναν έλεγχο ταχύτητας είναι αυτό μεταξύ Αμβούργου και Βερολίνου. Το συνολικό μήκος διαδρομής είναι 237 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 150 χιλιόμετρα δεν έχουν ελέγχους ταχύτητας – οπότε θεωρητικά θα μπορούσατε να οδηγήσετε από τη μία πόλη στην άλλη σε λιγότερο από δύο ώρες.

Τελευταία Νέα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Π.Ε Άρτας για τα έργα: Αστροχώρι – Μεγαλόχαρη και Μεσόπυργος – Αυλάκι

Επίσκεψη πραγματοποίησε ο Αντιπεριφερειάρχης Άρτας κ. Βασίλης Ψαθάς στον Δήμο Γεωργίου Καραϊσκάκη όπου διαπίστωσε την πρόοδο των έργων στην επαρχιακή οδό Αστροχώρι – Μεγαλόχαρη....

Ιταλία 2021: 1η θέση και 14 βραβεύσεις για τους ελαιώνες Σακελλαρόπουλου

Μια πρωτοφανής διάκριση για Έλληνα ελαιοπαραγωγό Single Estate πολύ υψηλού κύρους, με την πρώτη θέση και 14 βραβεύσεις, σημειώθηκε στην Ιταλία, για τους βιολογικούς...

Πνοή και πάλι για το Λιμάνι Κόπραινας

Αξίζει να γνωρίσουμε κάποια σημαντικά ιστορικά στοιχεία πριν αναφερθούμε στην στρατηγικής σημασίας κίνηση, αναβιώνοντας παλιές καλές εποχές στο λιμάνι της Κόπραινας. Ιστορικά Στοιχεία Η Κόπραινα Άρτας με το ιστορικό...

Ρωσία: Αεροπορική τραγωδία με νεκρούς και τραυματίες

Το δικινητήτριο αεροπλάνο συνετρίβη στο Ομπλάστ του Κεμέροβο της νοτιοδυτικής Σιβηρίας. Εννέα άνθρωποι σκοτώθηκαν και αρκετοί ακόμη τραυματίστηκαν κατά τη συντριβή ενός δικινητήριου αεροπλάνου στο...