fbpx
Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου, 2021
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ Aσύμφορη, πολύπλοκη, χρονοβόρα και κοστοβόρα η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Aσύμφορη, πολύπλοκη, χρονοβόρα και κοστοβόρα η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Με το νομοσχέδιο που ανακοίνωσε στα ΜΜΕ  ο Υπουργός Μεταφορών κος Σπίρτζης, ότι θα εισάγει στην Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση, καθιστά την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρα της ΕΕ, ουσιαστικά και εκ των πραγμάτων απαγορευτική!!!

Εν ολίγοις οι διαδικασίες και τα έγγραφα που πρέπει να συγκεντρωθούν από τον εισαγωγέα Έλληνα έμπορο για τον εκτελωνισμό και την ταξινόμηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι τόσο πολλά, πολύπλοκα, χρονοβόρα και κοστοβόρα, που επί της ουσίας παρεμποδίζεται και εγκαταλείπεται εκ των προτέρων ως εντελώς ασύμφορη κάθε τέτοια συναλλαγή.

Εκτός του ότι η προτεινόμενη ρύθμιση δια των πολλαπλών αυτών νομοθετικών και διοικητικών εμποδίων που θέτει παραβιάζει ουσιώδεις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τον πυρήνα της ελευθερίας κυκλοφορίας των προϊόντων και αγαθών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εάν ψηφιστεί αυτό το πρωτοφανές σχέδιο νόμου, θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα να μπουν λουκέτα σε χιλιάδες εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου και να στερηθούν οι εργαζόμενοι σε αυτές την εργασία τους, ως επίσης και την τεράστια απώλεια εσόδων για την πολιτεία αφού θα σταματήσουν αμέσως όλες οι εισαγωγές των εν λόγω αυτοκινήτων. Παράλληλα θα στερηθεί ο Έλληνας καταναλωτής ένα προϊόν που λειτουργεί ανταγωνιστικά υπέρ του και εάν δεν μπορεί να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο θα στραφεί στην αγορά παλαιότερου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που κυκλοφορεί στην Ελλάδα συμβάλλοντας στην ανακύκλωση του παλαιού υφισταμένου εγχώριου στόλου αυτοκινήτων.

Επειδή πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο κος Υπουργός έχει παραπληροφορηθεί και δεν έχει καθαρή εικόνα για το τι πραγματικά συμβαίνει, και πόσο ολέθρια θα είναι τα αποτελέσματα αυτών των ρυθμίσεων στην ελληνικά αγορά, έχει την υποχρέωση πριν απ’ οποιαδήποτε ενέργεια και απόφαση να καλέσει τον κλάδο μας σε συζήτηση, κάτι που δεν έχει πραγματοποιήσει δυστυχώς μέχρι σήμερα.

Εάν αγνοήσει τις εισηγήσεις μας και τις απόψεις μας θα προκαλέσει, συνειδητά πλέον, ένα ολέθριο σφάλμα εις βάρος ενός ολόκληρου εμπορικού κλάδου, εις βάρος των εργαζομένων σε αυτό και εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή, ενεργώντας επί της ουσίας υπέρ της προώθησης των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, τα οποία ελέγχουν την αγορά του αυτοκινήτου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή

Τελευταία Νέα

Ό. Γεροβασίλη: Κρίσιμος ο ρόλος της Αρχιεπισκοπής Αμερικής & του Οικουμενικού Πατριαρχείου

Kληθείσα να σχολιάσει την παρουσία Ελπιδοφόρου στην εκδήλωση Ερντογάν στις ΗΠΑ και την πιθανή συνάντηση Μητσοτάκη με τον Αρχιεπίσκοπο η βουλευτής Άρτας επισήμανε τα εξής: *Είναι...

Π.Ε ΑΡΤΑΣ – Πρόγραμμα χρηματοδότησης αλιείας

Από το τμήμα Αλιείας της Δ/νσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε Άρτας ανακοινώνεται  ότι έχει εκδοθεί η 2η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ...

Γυναικοκτονία στην Ρόδο: Συνθήκες ιδιοκτησιακής «ασφυξίας» περιγράφει η οικογένεια της Δώρας

Η κυρίαρχη ιδιοκτησιακή κουλτούρα αναδύεται ως βασική αιτία της νέας γυναικοκτονίας. Ένας άνδρας 40 ετών δολοφόνησε στην Ρόδο την 31χρονη Δώρα, εκπαιδευτικό, πρώην σύντροφό...

Εγκρίθηκε από τον FDA η 3η δόση του εμβολίου της Pfizer στους άνω των 65 ετών κι ευπαθείς

Ο αμερικανικός ομοσπονδιακός οργανισμός φαρμάκων (FDA) ανακοίνωσε χθες Τετάρτη ότι ενέκρινε τη χορήγηση τρίτης δόσης του εμβολίου της Pfizer για την COVID-19 στους ανθρώπους...