fbpx
Κυριακή, 20 Ιουνίου, 2021
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του...

Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Μια νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre αφού έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών  υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περεταίρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ δήλωσε πως η νοσηλεύτρια δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

ΠΗΓΗ

Τελευταία Νέα

Αστυνομικές πηγές για 32χρονο: ”Ήταν ο Νο1 ύποπτος από την αρχή”

Σχεδόν 40 ημέρες μετά το στυγερό έγκλημα με θύμα την 20χρονη Καρολάιν ο σύζυγός της, Χαράλαμπος Αναγνωστόπουλος, ομολόγησε το βράδυ της Πέμπτης έπειτα από...

Paris-Istanbul: Η εμβληματική μουσική παράσταση “αποβιβάζεται” στην “Αποβάθρα” του Τρένου στο Ρουφ

Η εμβληματική μουσική παράσταση «Paris-Istanbul» της Αμαξοστοιχίας-Θεάτρου το Τρένο στο Ρουφ, που για τρεις συνεχείς καλλιτεχνικές σεζόν μάγεψε το κοινό με διαρκή sold out...

Βράβευση της Ελλάδας για τον περιορισμό των θανάτων από τροχαία

Το Ευρωπαικό Συμβούλιο για την Ασφάλεια των Μεταφορών (ETSC)  δημοσιοποίησε σήμερα τον απολογισμό της εντεκαετίας 2010 -2020 στον τομέα Οδική Ασφάλεια στην Ευρώπη. (ΕΔΩ) Οι θάνατοι από...

Πυγμάχος έδειρε χωρίς έλεος τη μητέρα του και χτύπησε με κλομπ αστυνομικό της ΔΙΑΣ

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη προχθές το βράδυ στο Χαλάνδρι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό μιας γυναίκας αλλά κι ενός αστυνομικού. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας...