fbpx
Σάββατο, 16 Οκτωβρίου, 2021
Αρχική Uncategorized Ευρωπαϊκή βάση της Cosco το λιμάνι του Πειραιά

Ευρωπαϊκή βάση της Cosco το λιμάνι του Πειραιά

Η εφημερίδα αναφέρει ότι η πανίσχυρη κινεζική εταιρεία, παρά το γεγονός ότι δεν έχει επισήμως εκδηλώσει ενδιαφέρον για αγορά τμήματος του λιμανιού του Αμβούργου, έχει ωστόσο αρχίσει να επενδύει με συστηματικό τρόπο σε άλλα ευρωπαϊκά λιμάνια κομβικής σημασίας δημιουργώντας ένα ολόκληρο νέο ναυτιλιακό δίκτυο.

«Στη βόρεια Ευρώπη η Cosco επικεντρώνει το ενδιαφέρον της κυρίως στα λιμάνι του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας και της Μπρυζ, σύμφωνα με μελέτη του ιταλικού Ινστιτούτου SRM. Στο Ρόντερνταμ, τον αιώνιο αντίπαλο του Αμβούργου, η Cοsco θέλει να διατηρήσει πάνω από το ένα τρίτο του τερματικού σταθμού Εuromax.

Αξιοσημείωτη είναι στο μεταξύ η παρουσία των Κινέζων επενδυτών στον χώρο της Μεσογείου, δεδομένου ότι εδώ και χρόνια δραστηριοποιούνται επενδυτικά στα λιμάνια του Ισραήλ, της Τουρκίας και της Αιγύπτου.»

Για την Cosco το λιμάνι του Πειραιά αποκτά ξεχωριστή σημασία για τη μελλοντική επέκτασής της σε κομβικά λιμάνια της Ευρώπης

Η γερμανική εφημερίδα υπογραμμίζει στη συνέχεια ότι «το πιο εντυπωσιακό κινεζικό ‘χτύπημα’ ήταν η απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου του ελληνικού λιμενικού οργανισμού του Πειραιά το 2016» συμπληρώνοντας ότι «ο Πειραιάς αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο στην Ευρώπη μελλοντικά, σύμφωνα με τη βούληση των Κινέζων».

Όπως σημειώνει η FAZ «πίσω από την επενδυτική κίνηση της θυγατρικής Cosco Shipping Port, στην οποία ανήκουν σύμφωνα με την SRM ήδη από το τέλος του 2016 σαράντα έξι σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων βρίσκεται η κινεζική κυβέρνηση. Ο έλεγχος περισσότερων λιμανιών ανά την Ευρώπη πρέπει να διασφαλίζει ότι τα εμπορεύματα που παράγονται στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας θα φτάνουν γρήγορα στον ευρωπαϊκό χώρο. Ταυτόχρονα τα λιμενικά τέλη θα πρέπει να παραμείνουν τόσο χαμηλά ώστε τα κινεζικά προϊόντα να παραμένουν ανταγωνιστικά. Η αρχή που έγινε στον Πειραιά αποδεικνύει ότι αυτή η στρατηγική λειτουργεί». Το δημοσίευμα αναφέρει ότι «από τη στιγμή που η Cosco επεκτάθηκε στο ελληνικό λιμάνι, πολλοί κατασκευαστές ηλεκτρονικών υπολογιστών, που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην Κίνα, μεταφέρουν ήδη τα εμπορεύματά τους προς την Ελλάδα.» Κλείνοντας η εφημερίδα σημειώνει ότι το 2009, όταν η Cosco είχε κάνει την πρώτη επενδυτική κρούση προς το λιμάνι του Πειραιά πολλοί εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού ναυτιλιακού χώρου «είχαν γελάσει κοροϊδευτικά». Πλέον κανένας δεν γελά, τουλάχιστον στο Αμβούργο, την ώρα μάλιστα που βλέπουν ότι η Cosco επεκτείνεται δυναμικά και στο Ρότερνταμ.

Τελευταία Νέα

Ασύλληπτες εικόνες στην Αθήνα: «Βυθίστηκε» ολόκληρο το λεωφορείο στο δρομολόγιο Πειραιάς – Βούλα

«Βυθίστηκε» λεωφορείο λόγω της έντονης βροχόπτωσης στην παλαιά Λεωφόρο Ποσειδώνος, την ώρα που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Βούλα.   Η κακοκαιρία «Μπάλλος» από χθες το πρωί έχει σαρώσει όλη...

Κακοκαιρία «Μπάλλος» – Θεσσαλονίκη: Υποχώρησε το οδόστρωμα και «κατάπιε» λεωφορείο (εικόνες)

Υποχώρησε το οδόστρωμα στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως Βότση στη Θεσσαλονίκη, λόγω της κακοκαιρίας «Μπάλλος» η οποία πλήττει και τη συμπρωτεύουσα. Από την υποχώρηση δεν υπήρξε...

Ο «Ψηφιακός» Δήμος Αρταίων παρουσιάστηκε στο 6ο συνέδριο για Έξυπνες Πόλεις και Ψηφιακούς πολίτες

Στο 6ο ετήσιο συνέδριο για Έξυπνες Πόλεις και Ψηφιακούς Πολίτες που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και με τη συμμετοχή 3.000 και πλέον συνέδρων, συμμετείχε ο Δήμος Αρταίων....

Δόθηκαν στην κυκλοφορία Κηφισός και Παραλιακή- Κλειστά σχολεία και δημόσιες υπηρεσίες

Στην κυκλοφορία δόθηκαν στις 6.30 το πρωί της Παρασκευής η Λεωφόρος Κηφισού και η Λεωφόρος Ποσειδώνος, μιάμιση ώρα πριν τη λήξη της απαγόρευσης που είχε...