fbpx
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ Δημόσια υπηρεσία ζήτησε από κωφό να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού

Δημόσια υπηρεσία ζήτησε από κωφό να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε ο σύλλογος ΑμεΑ του νομού Καβάλας, αποκαλύπτοντας ότι υπάλληλος δημόσιας υπηρεσίας είπε σε κωφό άτομο που είχε πάει για να εξυπηρετηθεί να κλείσει ραντεβού μέσω… τηλεφώνου.

«Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η Διεύθυνση Συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ όλη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες αι να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο».

Αναφερόμενη στην καταγγελία, η υφυπουργός Εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου, είπε μέσω του ίδιου τηλεοπτικού σταθμού τόνισε ότι μέσω του Εθνικού Κέντρου Κωφών λειτουργεί ειδική υπηρεσία, με βιντεοκλήση και χειλαναγνώστη, ο οποίος έρχεται σε επαφή με τους κωφούς που καλούν την υπηρεσία, ενημερώνεται για την επαφή που θέλουν να κάνουν με δημόσια υπηρεσία και τηλεφωνεί ο υπάλληλος σε όποια υπηρεσία πρέπει για να κλείσει το ραντεβού.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία Νέα

Προς υλοποίηση ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά – Πώς θα συνδεθούν τα Ιωάννινα με Αλβανία

Ένα σημαντικό έργο για την Ήπειρο μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκήρυξε τον διαγωνισμό για τον οδικό άξονα «Ιωάννινα...

Market Pass: Πώς θα γίνουν οι πληρωμές – Το χρονοδιάγραμμα

Στις αρχές του Μαρτίου θα αρχίσουν να βλέπουν στους λογαριασμούς τους την «πληρωμή» του Market Pass τα νοικοκυριά που δικαιούνται την εξάμηνη οικονομική ενίσχυση 10%...

Άρτα: Έκτακτη αιμοδοσία λόγω αυξημένων αναγκών

Έκτακτη αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί λόγω μεγάλων αναγκών, την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023 και συγκεκριμένα από τις 9 το πρωί μέχρι τη 13:00 το μεσημέρι,...

Κατερίνα Ρίζου: Ευχαριστήρια επιστολή

ΑΝΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΩΝ Νιώθω ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση που το ΠΑΣΟΚ και ο Πρόεδρός του, κ. Νίκος Ανδρουλάκης, επέδειξαν στο πρόσωπο μου την απαιτούμενη εμπιστοσύνη, επιλέγοντάς...