fbpx
Σάββατο, 6 Μαρτίου, 2021
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ Δημόσια υπηρεσία ζήτησε από κωφό να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού

Δημόσια υπηρεσία ζήτησε από κωφό να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε ο σύλλογος ΑμεΑ του νομού Καβάλας, αποκαλύπτοντας ότι υπάλληλος δημόσιας υπηρεσίας είπε σε κωφό άτομο που είχε πάει για να εξυπηρετηθεί να κλείσει ραντεβού μέσω… τηλεφώνου.

«Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η Διεύθυνση Συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ όλη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες αι να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο».

Αναφερόμενη στην καταγγελία, η υφυπουργός Εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου, είπε μέσω του ίδιου τηλεοπτικού σταθμού τόνισε ότι μέσω του Εθνικού Κέντρου Κωφών λειτουργεί ειδική υπηρεσία, με βιντεοκλήση και χειλαναγνώστη, ο οποίος έρχεται σε επαφή με τους κωφούς που καλούν την υπηρεσία, ενημερώνεται για την επαφή που θέλουν να κάνουν με δημόσια υπηρεσία και τηλεφωνεί ο υπάλληλος σε όποια υπηρεσία πρέπει για να κλείσει το ραντεβού.

ΠΗΓΗ

Τελευταία Νέα

Μεγάλη ψαριά στην Πρέβεζα: Τόνο 130 κιλών έβγαλε ψαράς

Με έναν τόνο πάνω από 100 κιλά επέστρεψε εχθές ψαράς στην Πρέβεζα. Το μεγάλο ψάρι αλιεύτηκε στο Ιόνιο και το βάρος του αγγίζει τα...

Χρυσός ο Τεντόγλου στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Πολωνίας

Tο πρώτο μετάλλιο της Ελλάδας στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου κατάφερε να πάρει ο Μίλτος Τεντόγλου. Ο 23χρονος αλτης φτάνοντας τα 8.35 μέτρα κατέγραψε...

Άνοιγμα του λιανεμπορίου εντός του Μαρτίου θέλει η κυβέρνηση

Στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» μίλησε ο Υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης για την πανδημία και τα νέα μέτρα περιορισμού, αλλά και για το άνοιγμα του...

Τσίκνισαν με ξέφρενο πάρτι σε φοιτητική εστία της Πατησίων

Γλέντι στήθηκε το βράδυ της Τσικνοπέμπτης σε φοιτητική εστία επί της οδού Πατησίων. Σε βίντεο που τραβήχτηκε απέναντι από την εστία, ακούγεται η μουσική στη διαπασών, συνοδεία χειροκροτημάτων. Μάλιστα, το...