fbpx
ΑρχικήΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑυξήθηκε η χρήση των social media στη διάρκεια της καραντίνας

Αυξήθηκε η χρήση των social media στη διάρκεια της καραντίνας

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στράφηκαν κατά τη διάρκεια της 2ης καραντίνας οι Έλληνες με τα ποσοστά χρήσης ακόμη και «μικρότερων» social media να παρουσιάζουν άνοδο.

Αξιοσημείωτο είναι πως τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά ακόμη και στις μεγαλύτερες ηλικίες. Στις ηλικίες 55-64 ετών το ποσοστό χρήσης έφθασε στο 88% (από 81%), ενώ στις ηλικίες 65-74 ετών ανήλθε στο 66% από 60%.

 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι αύξησαν τον χρόνο (και ενέργεια) που αφιερώνουν στα social media από τον περασμένο Μάρτιο έως σήμερα: το Facebook έχει φτάσει στο 75% (από 72%) με τρεις στους τέσσερις Έλληνες να έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ, ενώ σε δημοτικότητα ακολουθεί το You Tube με 62% (από 46%) και πολύ κοντά είναι το Instagram με 55% (από 45%).

Εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι παρατηρείται σημαντική αύξηση χρήσης και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Pinterest έφθασε στο 30% (από 21%), το Twitter στο 29% (από 16%), το LinkedIn στο 22% (από 14%), το Snapchat πήγε στο 11% (από 8%), ενώ το TikTok, το οποίο μετρήθηκε για πρώτη φορά, ήταν επίσης στο 11% όσον αφορά το ποσοστό των Ελλήνων που το χρησιμοποιεί.

 

ΠΗΓΗ

- Advertisement -

Τελευταία Νέα