ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΤΡΩΤΕ 2 ΜΠΑΝΑΝΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα από τα πιο υποτιμημένα φρούτα, οι μπανάνες, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τρόφιμα στον κόσμο, λόγω του τέλειου μεγέθους τους, του φυσικού προστατευτικού περιτυλίγματος και της χαμηλής τιμής. Είναι ιδανικές ως σνακ, μέσα σε γιαούρτι ή ως συστατικό σε ψητά προϊόντα.

Αλλά γνωρίζατε ότι οι μπανάνες έχουν μερικά εκπληκτικά οφέλη για την υγεία; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτό το φρούτο είναι γεμάτο από καλά πράγματα, συμπεριλαμβανομένων βιταμινών, θρεπτικών συστατικών και ινών. Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι αποτελεί σημαντική πηγή καλίου, θα μοιραστώ, όμως, μαζί σας μερικά από τα πιο εκπληκτικά οφέλη της μπανάνας για την υγεία!

 

1. Καούρα
Ως αλκαλικά φρούτα, οι μπανάνες είναι απίστευτα ισχυρές για την παροχή άμεσης ανακούφισης από τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και την καούρα. Τρώγοντας μπανάνες τακτικά θα εξουδετερώσετε το οξύ στο στομάχι και θα μπορέσετε να απαλλαγείτε πλήρως από τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

2. Ενέργεια
Το κάλιο που βρίσκεται στις μπανάνες προστατεύει τους μύες σας από κράμπες, ενώ οι υδατάνθρακες σας παρέχουν αρκετή ενέργεια για να υπομείνετε μια έντονη προπόνηση. Οι μπανάνες απελευθερώνουν ενέργεια αργά, έτσι θα σας κρατήσουν σε ενέργεια για περισσότερο σε σύγκριση με άλλες δημοφιλείς γλυκές τροφές.

3. Αναιμία
Οι μπανάνες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, έτσι μπορούν να βοηθήσουν όσους έχουν αναιμία προωθώντας την παραγωγή αιμοσφαιρίνης. Η αύξηση του αριθμού των ερυθρών αιμοσφαιρίων συμβάλλει επίσης στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος σε όλα τα μέρη του σώματος.

4. Έλκη
Οι μπανάνες είναι ίσως το μόνο ωμό φρούτο που μπορεί να μειώσει τα οξέα των ελκών, καλύπτοντας την επένδυση του στομάχου και προστατεύοντάς το από τον ερεθισμό. Οι μπανάνες περιέχουν επίσης αναστολείς πρωτεάσης, οι οποίοι εξαλείφουν τα επιβλαβή βακτήρια που έχουν συνδεθεί με την ανάπτυξη έλκους στομάχου.

5. Δυσκοιλιότητα

Οι ίνες στις μπανάνες θα βοηθήσουν στην απομάκρυνση των κοπράνων από το εντερικό σύστημα και θα αποκαταστήσουν τις υγιείς και κανονικές κινήσεις του εντέρου.

6. Στρες και άγχος
Οι μπανάνες περιέχουν τρυπτοφάνη, μια ένωση που χρειάζεται το σώμα μας για να φτιάξει σεροτονίνη. Επιπλέον, το κάλιο βοηθά στη βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου με την αποστολή περισσότερου οξυγόνου στα κύτταρα του εγκεφάλου, ενώ οι βιταμίνες Β ηρεμούν το νευρικό σύστημα και συμβάλλουν στη βελτίωση της διάθεσης.

ΠΗΓΗ

Last modified: 10 Οκτωβρίου 2018

Αφήστε μια απάντηση